رئیس جمهور آمریکا در مقابل اظهارات همتای اوکراینی خود درباره اینکه موشک اصابت‌کرده به خاک لهستان، اوکراینی نبوده، جبهه گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
مهاجم فصل گذشته مس کرمان در مورد انتقال به پرسپولیس صحبت می‌کند.
توماس مولر تاکید کرد که شایعات مربوط به انتقال هری کین به بایرن ارزش حرف زدن ندارد.
محمدباقر قالیباف در خصوص لایحه حجاب گفت: باید کاری انجام دهیم که نظرات همه صاحب‌ نظران موافق و مخالف را بشنویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، معتقد است که سرمربی جدید این تیم باید مربی‌ای قاطع باشد که تصمیم نهایی را شخصا بگیرد.
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با استقبال از ابلاغ رئیس‌جمهور برای حل مشکلات بازداشت‌شدگان اعتراضات سال گذشته، گفت: این مسیر ادامه یابد تا شکاف‌ها تبدیل به اتصال ، ارتباط و حمایت شود.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، حاضر نشد آینده کارلو آنچلوتی در این باشگاه را تضمین کند.
سرمربی پیکان می گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
ویپل می‌نویسد، بایدن به این ماموران هیچ اعتمادی نداشت و اذعان کرد که نگرشش با احساس سال‌های معاونت ریاست‌جمهوری خود که به مامور محافظش بسیار نزدیک شده بود، کاملا مغایر است.
رئیس شورای اروپا امروز اعلام کرد: باید با پوتین حرف بزنیم تا با حفظ رابطه بتوان از فاجعه هسته ای جلوگیری کرد.
بیمه «صاحبان حرف و مشاغل آزاد» یکی از انواع بیمه‌های خاص سازمان تأمین‌اجتماعی است که متقاضیان دارای حرف و مشاغل مختلف، می‌توانند با پرداخت حق بیمه مقرر از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند.
نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: مردم از ابتدای انقلاب پای کار نظام بودند، هستند و خواهند بود، حرف مردم را باید شنید و باید پای مردم ایستاد و باید برای حل مشکلات مردم مردانه ایستاد.
گری نویل همچنان معتقد است که جدایی رونالدو به سود خودش و منچستریونایتد است و از فوق ستاره پرتغالی خواست تا در مورد آینده‌اش حرف بزند.
مدیر ورزشی باشگاه نیس می گوید که اگر دلیل دعوای خودش و گریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، را بیان کند، دیگر هیچ باشگاهی با او قرارداد همکاری امضا نمی کند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، بار دیگر شایعات علاقه به هری کین و مذاکره با او را تکذیب کرد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، سال گذشته از سبک بازی تونی کروس انتقاد کرده بود. ستاره رئال شب گذشته پاسخ او را داد.
حمید سجادی نسبت به مسائلی که صبح امروز در مجلس مطرح شد گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ