عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: انسان‌های قرآنی اهل اعتدال هستند و این افراد در هیچ موردی افراط و تفریط ندارند چرا که این امر موجب بروز آسیب‌هایی در جامعه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو سابق شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: بدون تردید خالص‌سازی باید در تراز و شعاع نظام جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته باشد و حصر در باند و سلیقه نشود، اما شرط آن این است که سلایق را درست بشناسیم و با اصولی بسنجیم، تفسیر موسع یا تقلیل‌گرایانه از شعاع جریانات همسو با انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اندیشه امام باید بدون افراط و تفریط باشد.
رئیس جمهور فرانسه با محکوم کردن تخریب اموال دولتی در جریان اعتراضات اخیر این کشور، خواستار بازگشت به «نظم و اقتدار» شد.
قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: من فکر می‌کنم در این ۴۴ سال به دلایل گوناگون که بخشی از آن خارج از اراده ملی و حکمرانان ما بوده است، نواقصی داشته‌ایم و از یک آشفتگی و وجه غیر پایدار در سیاست بین‌الملل برخوردار بوده‌ایم. اگر ایران بخواهد در عرصه روابط بین‌الملل اوج بگیرد، باید تکلیف روابط بین‌الملل خود را روشن کند و در عرصه‌های بین‌المللی از دیدگاه‌های افراط و تفریط به دور باشد.
یک وبگاه فلسطینی با مقایسه رخدادهای اخیر در سوئد و فلسطین اشغالی، این اتفاقات را مرتبط با اندیشه‌های افراط‌گرایانه صهیونیست‌ها دانست.
در مسئله پوشش از نگاه‌های افراطی و تفریطی باید دوری کنیم. اگر یک دختر دانش‌آموز جوراب سفید می‌پوشید از مدرسه اخراج می‌شد. تأکید می‌شد که مانتوها هم از رنگ‌های تیره باشد. ما دچار فقدان شادی در جامعه هستیم.
خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه اقدام سلبی همراه با خشونت، خشم را در بین مردم زیاد می‌کند، ابراز کرد: اینگونه رفتار‌های سلبی غلط و خلاف شرع است و نتیجه‌ای جز نفرت از اصل دین را در پی ندارد و باید نگاه افراطی و تفریطی را در بحث حجاب کنار بگذاریم.
ابوالفضل ماهگلی به خبرنگاران اظهارداشت: حسب بررسی‌های به عمل آمده ما در دادسرا و کارشناسی‌هایی که انجام گرفت، مشخص شد برخی از افرادی که اقدام به تیراندازی کردند در این زمینه دچار افراط و تفریط شدند.
دوچرخه سواری به‌عنوان یک ورزش سالم و مفید شناخته می‌شود و در بسیاری از کشور‌های پیشرفته سعی بر این است که مردم را به سمت دوچرخه سواری سوق دهند. علاوه‌بر فواید خوبی که دوچرخه سواری بر بدن دارد، برای محیط‌زیست نیز مزایای خوبی به همراه دارد. باوجوداین افراد زیادی از آن برای ورزش و تناسب‌اندام، حمل‌ونقل و تفریح و سرگرمی استفاده می‌کنند.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
برخی از مقامات اروپایی از سیاست های افراط گرایانه کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و با حضور راستگرایان افراطی ابراز نگرانی کرده اند.
مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.
یوروپل (سرویس‌های امنیتی پلیس اتحادیه اروپا) اخیراً هشدار داده‌اند که تهدید حملات خشونت‌آمیز توسط افراط گرایان راست در شبکه‌های آنلاین فراملی در حال افزایش است.
رئیسی گفت: امروز در جوامع مختلف نسبت به مسئله زن افراط و تفریط وجود دارد، برخی زنان را در انزوا و برخی دیگر شأن زن را بازیچه هوی و هوس قرار داده‌اند که هر دو مردود است، اما به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا، زنِ ایرانیِ مسلمانِ خودباور و خداباور نه حاضر است در انزوا قرار گیرد و نه شأن و کرامت او بازیچه هوی و هوس شود.
محمد تقی فاضل میبدی گفت: تعدادی از روحانیونی که به هرحال در جامعه شناخته‌شده‌اند، با افراط و تفریط‌هایی که لازم نیستند، باعث می‌شوند مردم، مخصوصا نسل‌هایی که دو یا سه‌دهه بعد از سال ۵۸ به دنیا آمده‌اند، ضدیت با روحانیت را نشانه‌ای بارز از آزادی‌خواهی بدانند و بر همین اساس فکر کنند بدرفتاری با روحانیون اشکالی ندارد.‌
جراحی‌های زیبایی و ترمیمی برای بهبودِ عملکردِ بهنجار جسمانی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس اجتماعی، رفع نقایص جسمانی و اصلاح کیفیت زندگی اجتماعی افراد می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، اما مشکل اینجاست که اغلب جراحی‌های زیبایی که این روز‌ها انجام می‌شود ناشی از نارضایتی افراد از نقص‌های جزئی و در اصل تخیلی در ظاهرشان است.
رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع گفت که توانایی طالبان برای کنترل اوضاع افغانستان به دلیل عمق شکاف بین جناح های میانه رو و رادیکال در رهبری این گروه بسیار محدود شده است.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
رئیس جامعه روحانیت مبارز خطاب به اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.
به گفته استاندار تهران، بخشی از ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها بوده است، در روستا‌های لواسانات و شمیرانات یک فرد بومی می‌خواهد ساخت و ساز کند ۱۰ دستگاه بر سر ملک او حضور پیدا می‌کنند و موانعی را بر سر آن‌ها قرار می‌دهند، اما افراد غیر بومی را می‌بینیم که پایه‌های ملک‌خود را در رودخانه قرار داده اند، این امر ممکن است از فساد دهیار، شورا و … باشد، که با شدت برخورد خواهیم کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«علاوه بر علم، برخورداری از حلم و صبوری نیز از ضروریات است»؛ این توصیه مهمی بود که رئیس عدلیه خطاب به قضات و کارکنان دادسرای فرهنگ رسانه مطرح کرد و بهره‌مندی از علم در کنار حلم را برای همه قضات به ویژه قضات دادسرای کارکنان ضروری دانست.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.
عده ای از قبل محرم به پیشواز می روند. بساط عزاداری برپا می کنند. خیابانها را سیاه پوش می کنند. در حالی که مصیبت و فاجعه فراموش شدنی در دهم ماه محرم اتفاق افتاده است. این افراط ها نمی تواند عامل معنوی داشته باشد. بیشتر جامعه را خسته می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ