مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه تاکنون در سطح رسانه‌ها و شنیده‌ها از محافل سیاسی منتشر شده، این است که برخی چهره‌های درجه اول دولت و مجلس قبل (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی) نیرو‌های نزدیک به خود را تشویق به نام‌نویسی و حضور در عرصه انتخابات کرده‌اند؛ اما خبری درباره کاندیداتوری خود این چهره‌های شاخص منتشر نشده است.
محافل عبری به طور جدی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه زدن به جایگاه ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
با پایان انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و پیروزی رئیس‌جمهور مستقر، اکنون مهمترین پرسش در محافل سیاسی و رسانه‌ای این است که چه عواملی او را به سیاست‌مداری شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.
مساله انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است در سال آتی میلادی برگزار شود در صدر محافل سیاسی و رسانه ای در این کشور قرار گرفته است.
آن دسته از محافل اصولگرا که برگزاری غیرعلنی دادگاه سه جوان اعدام شده در اصفهان را به باد انتقاد گرفتند و آن را بیش از هر چیز به زیان حکومت و دستگاه قضایی ارزیابی کردند، بهتر است تا دیر نشده، بر ضرورت علنی بودن دادگاه این دو روزنامه‌نگار تأکید و برای آن زمینه‌سازی کنند.
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است.
در جریان نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ماه جاری، برای مدتی طولانی پوشش زنده این مراسم به طور معناداری متوقف و سوژه داغ محافل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه شد.
ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.
داوید دخیا انگیزه بالایی برای کلین شیت در بازی فردا برابر سویا و گذر از رکورد پیتر اشمایکل دارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی که با انتقاد شدید محافل صهیونیستی روبرو شده با تشکیل گارد ملی تحت فرماندهی مستقیم وزیر امنیت داخلی کابینه اش موافقت کرد.
نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای قطار پیشرفت، قطار تورم و بیکاری در حال افزایش سرعت است.
در بخشی از یادداشتِ سید احمد خمینی آمده است: کسی که مسئولیت صدا و سیما را دارد باید بداند که بدوش کشنده بار فرهنگی یک ملت است نباید بحرف چند نفر گوش دهد و افراد با فهم مملکت را از حکومت بیزار کند من نمی‌گویم خلاف اسلام قدمی برداریم می‌گویم عوام بازی را بحدی نرسانیم که تحصیل کرده‌ها را از دست بدهیم و حکومتمان حکومت مستضعفین فکری شود.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
در شرایطی که در روزهای اخیر تنش ها در اراضی اشغالی به طور فزاینده ای روندی تصاعدی داشته، محافل داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از کابینه نتانیاهو را شدت بخشیده اند.
انتخاب یک همجنس‌گرا به عنوان رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) انتقاد محافل صهیونیستی را در پی داشته است.
سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب گفت: این شورا از نظر محافل داخلی، کار شناسایی کاندیداهای انتخابات مجلس را آغاز کرده است و اواخر امسال ارزیابی‌ها به پایان می‌رسد تا از سال آینده کاندیداها معرفی شوند.
موضوع حجاب و برخورد‌های سختگیرانه این روز‌ها نقل داغ بسیاری از محافل است و سخنرانی‌ها و اظهار نظر‌ها در مدح و ذم اقدامات قهری بازار پر رونقی در رسانه‌ها دارد. البته این موضوع تنها در این مقطع مطرح نبوده و با گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری این بحث بیشتر از هر زمان دیگری جایگاه و پایگاهی پیدا می‌کند و کاندیدا‌های انتخاباتی نظرات متفاوت‌تری درباره حجاب در میتینگ‌های انتخاباتی‌شان ارائه می‌کردند.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ