معاون شورای امنیت روسیه امروز با حکم رییس جمهور این کشور به عنوان معاون اول کمیسیون نظامی و صنعتی این کشور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحران انتخاب رئیس جمهور لبنان از رقابت بر سر نام‌های مطرح برای تصدی این پست گذشته و به تلاش برای یافتن ساختاری جدید برای حکومت این کشور رسیده است.
پرسپولیس یک نام خاص در فوتبال ایران است، حتی رقبای باشگاهی نیز احتمالا این موضوع را تصدیق می‌کنند.
مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن در اولین اقدام پس از تصدی این پست به دیدار یکی از خانواده های شهدا رفت.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است. تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، پیرامون وزارت اموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین، صحرایی برای اداره وزارتخانه تحت هدایت خود به طور حتم با چالش‌هایی جدی رو به رو خواهد شد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: اردوغان قرار است پس از تمدید تصدی خود، با همتای آمریکایی و سران فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر رایزنی کند.
فرمانده کل سپاه در پیامی انتصاب علی اکبر احمدیان به سمت «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر معظم انقلاب و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» راتبریک گفت.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: دولت در معرفی گزینه جدید برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش باید دنبال فردی باشد که از جنس آموزش و پرورش باشد در غیر این صورت مجلس رأی اعتماد نخواهد داد.
با حکم فرمانده کل سپاه سردار عبدالرضا عابد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده پیشین قرارگاه در مدت تصدی این سمت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
آنتونیو کاسانو که در روزهای گذشته در دعوایی رسانه‌ای با ژوزه مورینیو درگیر شده بار دیگر درباره آقای خاص صحبت‌های تندی مطرح کرد تا درگیری این دو ادامه داشته باشد.
براساس گزارش جدید نمایندگان دموکرات کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، رئیس جمهور سابق این کشور در دوران تصدی، از اعلام هدایای دریافتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزار دلار امتناع کرده است.
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
‎«تصخی هنگبی» به عنوان رئیس شورای امنیت ملی ‎رژیم صهیونیستی معرفی شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افندی‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده است؛ ولی این موضوع وقتی قطعی خواهد شد که نامه حجت‌الاسلام رئیسی به مجلس برود.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعاها درباره فروش پهپادها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
دفتر سازمان ملل متحد در ژنو در بیانیه ای از انتصاب «فولکر ترک» به جانشینی «میشل باشله» در تصدی کمیسر عالی حقوق بشر این نهاد خبر داد.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک در مراسم معارفه خود به رقابت نزدیکی که با علی نژاد در تصدی کرسی ریاست داشت، اشاره کرد و گفت: چرا نباید از او استفاده کنیم؟!
نظرسنجی جدید یواس‌ای تودی-ایپسوس نشان داد که ۵۶ درصد از رای‌دهندگان دموکرات مخالف نامزدی مجدد بایدن هستند، گرچه تجربه، دانش سیاسی و تمرکز دولت بایدن بر اتحاد آمریکا را تایید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ