با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، استاندار جدید قم را تعیین کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
رئیس دولت اصلاحات با تأکید مجدد بر این که ما هم با براندازی مخالفیم و هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد، گفت: بنابراین به اینجا رسیدیم که خود اصلاحی شاید کم هزینه‌ترین و بهترین راه باشد. البته به شرطى که حاکمیت نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کند و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزند.
دبیرکل حزب الله لبنان با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد موسوی با سر و صدای زیاد در تمرین تیم ملی آفتابی شد
سید جلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان، در انتطار بازگشت هم‌قطار قدیمی‌اش، کریم باقری، به تمرینات پرسپولیس است.
سید عبدالله نیمار، هافبک تیم الزمالک، پس از پس از عملکرد خوبی که در جام باشگاه‌های عربی داشت، از یک باشگاه عربستانی پیشنهاد دریافت کرد.
یادگار امام خمینی (ره) گفت: وحدت اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام خمینی بود که امروز توسط رهبر معظم انقلاب کماکان دنبال می‌شود.
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
سید محمد موسوی پیش به سوی ششمین حضور خود در جام ملتهای آسیا می‌رود.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی، وضعیت این رژیم را وخیم عنوان کرد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جایگزین او شد.هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جایگزین جلیل محبی شد
رئیس جمهور در حکمی «سید محمدامین آقامیری» را به عنوان دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب کرد.
رئیس جمهور طی حکمی دکتر «سید محمدامین آقامیری» را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.
سید محمد امین طباطبایی در رقابت‌های برق آسا جام کاسپین عنوان قهرمانی را به نام خود کرد.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
پرهام مقصودلو و سید محمد امین طباطبایی در لیگ شطرنج آلمان مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند.
سید محمد امین طباطبایی در مسابقات جهانی شطرنج، مقابل شطرنج‌باز رژیم صهیونیستی به میدان نرفت.
سید محمد امین طباطبایی ملی پوش شطرنج ایران موفق شد قهرمان رقابت‌های شطرنج اسپانیا شود.
سرهنگ ابراهیمی زاده آمار شهدا نیرو‌های سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته را سه نفر اعلام کرد و گفت: در این حادثه سرهنگ پاسدار سید حمید رضا هاشمی، محمد امین آذر شکر (نیروی خرید خدمت) و محمد امین عارفی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
سید محمد امین طباطبایی در لیگ شطرنج اسپانیا مقابل حریفش به پیروزی رسید.
طبق توافق صورت گرفته کمیته مشترکی به ریاست محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی از طرف شهرداری تهران و سید حسن الشریفی، شهردار کربلا از طرف مقابل، تشکیل خواهد شد تا ضمن همکاری معمول در ایام اربعین در نشست‌های مشترک بعد از اربعین به بررسی و زمینه‌سازی همکاری بیشتر دو شهر بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ