اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا کل درآمد نفتی ایران در ۵ ماهه نخست سال جاری میلادی را ۱۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. این رقم معادل ۶.۵ درصد از کل درآمد نفتی اوپک در این دوره بوده است.
پنتاگون اعلام کرد که ارزش تسلیحات ارسالی به اوکراین در دو سال اخیر، به اندازه بیش از ۶ میلیارد دلار اشتباه برآورد شده اما این خطای محاسباتی به نفع کی‌یف است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری وضعیت مسکن در استان‌های دچار عقب‌افتادگی در این بخش و برخورد با اهمال احتمالی مدیران مربوط خبر داد.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: برآورد شده تجارت ایران و قطر تا سال ۱۴۰۴ به ۳ میلیارد دلار برسد که شامل صادرات، واردات، سرمایه گذاری مشترک، ترانزیت، صادرات مجدد و تولید مشترک است.
چین به تازگی ذخایر عظیم طلا به اندازه نزدیک به ۵۰ تن را کشف کرده که ارزش آن در بازار با قیمت‌های فعلی در حدود ۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود.
سازمان ملل متحد، خسارتی واردشده به ترکیه پس از زلزله مرگبار ماه گذشته در این کشور و سوریه را بیش از ۱۰۰میلیارد دلار برآورد کرد.
دولت فدرال استرالیا برآورد هزینه مورد نیاز برای میزبانی بازیهای المپیک را اعلام کرد.
علیرضا خدادادی در تمرین روز گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد.
کودکان کار و خیابان از جنبه‌های مختلفی ممکن است دچار ضعف باشند، ما باید به آن‌ها کمک کنیم و تا حد ممکن این ضعف‌ها را برطرف کنیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از اجرای طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۱۳ دلال ارزی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از برخورد با اتاق‌های قیمت گذاری کاذب، معاملات صوری و خالی‌فروشی ارز کرده بودند، خبر داد.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران اذعان داشت: جوانان جنگ اول ایران و روس و عهدنامه گلستان را با دقت مطالعه کنند. جنگ‌های عباس میرزای قاجار را مطالعه کنید زیرا مطالعه اینها برای اینکه برای کشور و مرزهایمان چه تصمیمی بگیریم بسیار اهمیت دارد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، کدام نماد بیشترین سوددهی را داشت؟، کدام نماد سود بیشتری را شناسایی کرده است؟، پیش بینی قیمت طلا، عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چه زمانی انجام خواهد شد؟، از برخورد سازمان بورس با یک کارگزاری تا استیضاح وزیر صمت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
سردار آزمون و نیکولاس فولکروگ در برخوردی شدید از ناحیه سر دچار مصدومیت شدند و بازیکن وردربرمن از ناحیه سر با شکستگی نیز مواجه شد.
"وب" که به نظر می‌رسد ساخت آن برای ناسا نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار هزینه به همراه داشته، یکی از گران‌ترین پلتفرم‌های علمی است که تا به حال ساخته شده و می‌توان آن را با برخورد دهنده بزرگ هادرونی در سرن و تلسکوپ هابل، مقایسه کرد.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
دادستان انتظامی مالیاتی با اشاره به عزم جدی برای برخورد با مفاسد اداری، از دریافت رشوه ۴۵۰۰۰ دلاری توسط رئیس گروه مالیاتی و کارشناس ارشد شاغل در یکی از ادارات امور مالیاتی خبر داد.
آیت الله ابوالقاسم علیدوست، گفت: واقعا برخی ورودها خودش مصداق منکر است. من ابدا مثل برخی ها نمی خواهم کل قضیه را زیر سؤال ببرم ولی این نکته هست که با بعضی مسائل باید دقیق تر برخورد شود. این ساده انگاری ها لطمه می زند و بعضی وقت ها کار به جایی می رسد که اگر میلیاردها دلار یا تومان خرج می شد میسر نبود که یک مسأله را این طور خراب کرد. به تعبیری چنان بد دفاع می شود که کار ضایع می شود و از بین می رود.
ایران از جمله کشورهایی است که باوجود داشتن ظرفیت بالا به منظور توسعه انرژی های تجدیدپذیر برق، در این رابطه در سال و دهه های گذشته توسعه چندانی را تجربه نکرده است و همین مسئله به تشدید مشکلات صنعت برق دامن زده است.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ