چین به تازگی ذخایر عظیم طلا به اندازه نزدیک به ۵۰ تن را کشف کرده که ارزش آن در بازار با قیمت‌های فعلی در حدود ۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد گروه کشورهای «بریکس» متعهد به حمایت از چندجانبه‌گرایی و اصلاح نظم جهانی هستند.
از سال ۲۰۱۸ که فضاپیمای Chang'e-۴ در ماه فرود آمد، شروع به نمونه‌برداری از مواد معدنی گوشته ماه کرد و حال امروز سرنشینان این فضاپیما توانستند که لایه‌هایی از ماه را که تا عمق ۳۰۰ متری این سیاره را تشکیل می‌دهد، با جزئیات بیشتر بررسی کنند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز روسیه در مقابل توسعه طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکا است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکا برای حفظ منافع سلطه‌جویانه خود تهدیدهای جعلی علیه خود مطرح می‌کند.
مؤسسه کپلر اعلام کرد چین به‌عنوان بزرگترین واردکننده نفت دنیا حدود ۱.۵میلیون بشکه در روز نفت خام ایران را در ماه جاری میلادی وارد کرده است که بالاترین رقم از ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد.
محققان چینی به دستاوردی عظیم در فناوری لیزر با قدرت بالا دست یافته اند.  لیزرهای چینی با کمک یک سیستم خنک کننده جدید می توانند گرمای اضافی را حذف و به طور مداوم کار کنند.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که اقدامات واشنگتن علیه پکن، آمریکا را به بزرگ‌ترین منبع بی‌ثباتی در جهان بدل کرده است.
رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که این کشور به حفظ حق حاکمیتی خود در دریای چین جنوبی پایبند است.
بی‌توجهی به دلار آمریکا عامل افزایش ذخایر طلای چین شد
وزیر بازرگانی چین اعلام کرد این کشور و کره جنوبی توافق کرده اند گفتگو و همکاری درباره زنجیره ذخایر صنعت نیمه رسانا را در میانه نگرانی جهانی درباره ذخایرتراشه، تحریم ها وامنیت ملی تقویت کنند.
چین مقداری ذخایر تازه به ایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین ارسال کرده است که بخش زیادی از آن سوخت است.
چین در نظر دارد یک آژانس دولتی جدید برای متمرکزسازی مدیریت انبوه ذخایر داده های کشور ایجاد کند.
چین تصمیم دارد دو  ماموریت سرنشین دار به ایستگاه فضایی خود در مدار زمین انجام دهد. علاوه بر آن قرار است محموله ذخایری همراه یک کپسول باری تیان ژو به مدار زمین برود.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
یک اندیشکده آمریکایی مدعی است که ذخایر نظامی واشنگتن به حدی تحلیل رفته که برای جنگ احتمالی و بلندمدت با چین، «آمادگی کافی» ندارد.
قیمت مس روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت و به دلیل نگرانی‌ها در مورد تقاضای ناشی از افزایش موارد ابتلاء به کووید در چین، کاهش رشد جهانی و افزایش ذخایر، به سمت اولین کاهش سالانه خود از سال ۲۰۱۸ رسید.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
ذخایر طلای چین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ افزایش یافت.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
چین نسبت ذخایر مورد نیاز بانک ها را کاهش داد تا بتواند به اقتصاد تزریق کند.
بری آیچنگرین تحلیلگر اقتصادی نوشت که کشورهای مختلف جهان باید ذخایر خود را با ارزهای منطقه یورو، چین و سایر اقتصادهای دیگر متنوع سازند.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ