سارباناندا سونوال وزیر بنادر و کشتیرانی و آبراهه های هند در صدر یک هیات بلند پایه به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:با همکاری وزارت راه وشهرسازی و وزارت امور خارجه موضوع پهلوگیری کشتی‌ها دربرخی بنادر چین که موانعی داشت در 2 بندر دیگر چین نیز مذاکرات درحال نهایی شدن است.
ماهشهر - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای کالاهایی که به لحاظ استاندارد نگهداری در انبار بنادر، ممکن است در معرض آلودگی قرار بگیرند، اخطار صادر شود.
وزیر امور اقتصاد از وضعیت انبارهای گمرکات بندر امام(ره) بازدید کرد و گفت: مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات فعال شود.
ماهشهر - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای کالاهایی که به لحاظ استاندارد نگهداری در انبار بنادر، ممکن است در معرض آلودگی قرار بگیرند، اخطار صادر شود.
معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با کمبود ۴۰۰۰ دریانورد مواجه هستیم و باید بتوانیم در این زمینه نیاز خود را با تربیت نیروی انسانی متخصص، برطرف کنیم.
نماینده مردم خمین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم بازنگری تعرفه‌های بندری در شورای عالی ترابری کشور به منظور جلوگیری کاهش سرمایه گذاری در بنادر تاکید کرد.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از آمادگی ایران برای ترانزیت یک میلیون تن کالا از آسیای مرکزی و جذب سرمایه گذاران در بنادر جنوبی ایران خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی این سال‌ها ظرفیت عملکرد بنادر کشور از ۱۹ میلیون تن به ۲۷۰ میلیون تن رسیده است.
جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران در نشستی با حضور سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بررسی شد.
سفیر امارات متحده عربی در ایران، با هدف تحکیم روابط اقتصادی و توسعه همکاری‌های بندری و دریایی بین تهران و ابوظبی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد که مجموع محموله‌های انتقال یافته از بنادر اوکراین از ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تن فراتر رفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۹ اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
بندرعباس - معاون وزیر راه و شهرسازی از تعریف بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای بنادر کوچک در استان هرمزگان خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:ایران می‌تواند سهم بسزایی در انتقال ۶۰ میلیون تن کالا که از چین به اروپا منتقل می‌شودرا در اختیار داشته باشد،روسیه نیز برای سرمایه گذاری بنادر ایران علاقه دارد.
انزلی- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون تن سیلو در کشور در حال ساخت است، گفت: ترانزیت در بنادر شمالی ۱۷۷ درصد رشد داشته است.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که از اول آگوست تا کنون ۷۲۱ هزار و ۴۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین منتقل شده است.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.
وزیر بنادر و کشتیرانی هند با تاکید بر اینکه کشورش متعهد به توسعه و تجهیز بندر چابهار است اعلام کرد: این کشور به تلاش‌های خود برای تبدیل بندر چابهار به قطب منطقه‌ای ترانزیت ادامه می‌دهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ