حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: به تلاش برای تسهیل ورود محصولات غذایی و کودهای شیمیایی از اوکراین و روسیه به بازارهای جهانی ادامه خواهم داد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از ۵۰ برسد. ‌
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاشیم امسال از ابتدای مهر سرویس رایگان مدرسه برای همه‌ دانش‌آموزان استثنایی فراهم شود.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تلاش سازمان زندان‌ها ترویج فعالیت‌های قرآنی در همه موسسات کیفری است.
شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سازمان ملل متحد در ۲۱ ماه گذشته در چارچوب وظایف حرفه ای و انسانی و مستقل خود در قبال افغانستان تلاش مطلوب از خود نشان نداده است.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با پویش نذر یاری در تلاش هستیم تا آخر ماه مبارک رمضان هیچ زندانی زن جرایم غیرعمد در تهران نداشته باشیم.
یک منبع یمنی از تلاش‌های سازمان ملل برای زمینه سازی در خصوص اجرای بزرگترین توافق تبادل اسرا میان دولت خودخوانده یمن و جنبش انصارالله این کشور خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تلاش برای پیشرفت اهداف سازمان در کنار تعیین اولویت‌ها با همراهی کارکنان این مجموعه و انجام درست وظایف محوله محقق می‌شود.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در جمع خبرنگاران بی‌اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی آمریکا در سخنانی ادعا کرد: تلاش می‌کنیم برجام از دست نرود!
راه اندازی پویش زن توانمند توسط بانوان ایرانی برای معرفی زنان موفق ایرانی به جامعه جهانی را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) اتباع روسیه و مخالف جنگ اوکراین را جذب می‌کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان توفیق دارد همه تلاش خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار بندد.
دبیرکل سازمان ملل متحد و سازما پیمان آتلانتیک شمالی بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین، از روسیه خواستند تا توافق غلات با کی یف را ازسربگیرد.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حالی که تلاش می‌کرد لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشاند؛ مهدی خانعلی زاده خبرنگار سوالاتی مطرح کرد که باعث دستپاچگی خبرنگار این شبکه معاند شد.
صدراعظم آلمان اعلام کرده که از تلاش ترکیه برای پیوستن به نهاد امنیتی به رهبری روسیه و چین به شدت عصبانی است.
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه تلاش برای اشتغال معلولان از وظایف دینی ما است، گفت: اگر به این باور برسیم که همه ما در آینده قطعاً کم‌توان خواهیم شد به موضوع سالمندی نگاه جدی‌ خواهیم داشت.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره‌برداری آزمایشی طبقاتی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه ۱۴ تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.
وزارت خارجه روسیه با بیهوده دانستن تلاش غرب برای کنار گذاشتن این کشور از سازمان ملل و لغو اختیارات نمایندگان آن، به تشریح شرایط و ضوابط این موضوع پرداخت.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از تلاش برای تکمیل گردش‌های ترافیکی ۹۸ تقاطع غیر همسطح شهر تهران خبر داد.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، مدعی شد رفتار هواداران این باشگاه در پایان فصل گذشته همیشه در ذهنش خواهد ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ