نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: در حال حاضر و طبق قانون، فعالیت داروخانه‌های روزانه بین ساعت هشت صبح تا ده شب است و اگر داروخانه‌ای بیشتر از این مدت فعالیت کند و باز باشد، تخلف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
برگزارکنندگان تجمع باید حداکثر بیست و حداقل پنج روز کاری پیش از برگزاری تجمع، تقاضای خود را در سامانه مخصوص ثبت کنند. آن‌ها باید اسامی برگزارکنندگان، هدف تجمع، مکان و تاریخ و ساعت تجمع، تعداد تخمینی تجمع‌کنندگان، اسامی سخنرانان، متن قطعنامه و فهرست لوازم و تجهیزات مورد استفاده را اعلام کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ و ساعت قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.
ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحد‌های عملیاتی، خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی) در ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح تعیین می‌گردد. همچنین ساعت کار در روز‌های بعد از لیالی قدر با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.
جلسه برای تعیین دستمزد کارگران از ساعت ۲۰ امشب در حال برگزاری است.
قرعه‌کشی برای تعیین نوبت متقاضیان خرید خودروهای واردات یساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در وزارت صمت برگزار می‌شود.
قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی گفت: ساعت‌کار موزه‌ها ومجموعه‌های تاریخی در نوروز ۱۴۰۲ و ماه‌مبارک‌رمضان تا ساعت ٢١ تعیین شده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در نظر دارد رای پرونده کاوه رضایی را خیلی زود اعلام کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
"جاش کاسادا" و "فرانک روبیو" برای این ماموریت که ۷ ساعت به طول انجامید، آماده شدند و به فضا رفتند. این دو فضانورد، تمام وظایفی را که کنترل‌کننده‌های پرواز برای آن‌ها تعیین کرده بودند، انجام دادند و در طول فعالیت هفت ساعت و پنج دقیقه‌ای خود بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی، طبق برنامه کار کردند.
از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور 24 ساعت هم رد شد اما جانشین بردیف هنوز مشخص نیست.
شاگردان کی‌روش فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر خود را مقابل ولز برگزار خواهند کرد.
با انتقال پیکر‌های این شهدا به اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، تیم مدیریت بحران استان تشکیل و کار شناسایی و تعیین هویت و علت فوت این عزیزان آغاز و در ساعت چهار صبح روز پنجشنبه پنجم آبان به اتمام رسید.
بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ