رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین نرخ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیر قانونی است و باید تمام شرکت های اقتصادی و بورسی به مصوبه هیات تطبیق مصوبات عمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
مجلس نمایندگان آمریکا بدنبال انجام  تحقیقات پیرامون عملکرد رابرت مالی است.
وزیر علوم گفت: شائبه تخلف هزار دانشجو در کنکور وجود داشت و سازمان سنجش آنها را برای آزمون مجدد فراخواند، اما مجلس استفساریه‌ای داد مبنی بر اینکه این قانون برای داوطلبان است نه دانشجویان.
وزیر علوم گفت: شائبه تخلف هزار دانشجو در کنکور وجود داشت و سازمان سنجش آنها را برای آزمون مجدد فراخواند؛ اما مجلس استفساریه‌ای داد مبنی بر اینکه این قانون برای داوطلبان است نه دانشجویان!
ورود مجلس به ماجرای لات‌ها در تمرین استقلال
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براینکه خلاء قانونی و نظارتی در بحث اموال، املاک و نحوه مدیریت املاک وقفی در کشور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌سازفساد باشد، پرونده سوءاستفاده از یک ملک وقفی درشهر قزوین که برای عروس رئیس سازمان اوقاف کشور انجام شده یکی از تخلف‌هایی است که در اوقاف روی داده است.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر فضا به گونه ای باشد که مردم نامزدهای مطلوب خود را در انتخابات ببینند و راغب به حضور در پای صندوق های رأی شوند، انتخابات معنا پیدا می کند.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.
معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئی از مجلس به قم برای پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم شد.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه برخی از مجلسی‌ها با انگیزه سیاسی بودجه را شخم می‌زنند، گفت: مجلس در خصوص بودجه فراتر از اختیارات ورود می‌کند و نمایندگان در اجرا زیاد وارد شده‌اند، بدون اینکه مورد سؤال قرار بگیرند و از طرف دیگر خودشان هم سؤال می‌کنند.
محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل می‌دهد.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
حداقل سن داوطلبان ورود به مجلس ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال تعیین شد
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به استفاده تعداد معدودی از داوطلبان از روش‌های نامتعارف برای ورود به دانشگاه‌ها، از ورود مجلس برای مقابله با تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری خبر داد.
دیروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران (اخابر) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: مجلس اساساً کارش تصمیم‌گیری‌های کلان است ... اختیارات دولت ارتباطی به مجلس ندارد.
نمایندگان اعلام کردند : اظهارات سخنگوی مرکز وکلا مبنی بر وجود ابهام در قانون و نحوه محاسبه نمرات آزمون بلاوجه بوده و مجلس یازدهم به تمام متخلفان هشدار می‌ دهد که از تمامی ابزارهای قانونی خود برای پاسداشت از حقوق حقه ملت بالاخص ۱۰ هزار و ۵۱۲ داوطلب پذیرفته شده در آزمون فوق ‌العاده مرکز وکلا و همچنین آزمون‌ های آتی مرکز وکلا استفاده خواهد کرد.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ