یک رسانه صهیونیستی از سلسله اقدامات نظامیان صهیونیست برای کنترل اوضاع در قدس اشغالی در آستانه اعیاد یهودی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
اسموتریچ روز جمعه از ارتش این رژیم خواسته برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر تلاش بیشتری انجام دهد.
تصاویر منتشرشده از کرانه باختری حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای شاباک به طور گسترده در تلاش برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم هستند.
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار ارسال سامانه موشکی پیشرفته ارتش این کشور به اوکراین شدند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مثلث ایران چین و روسیه را درگیر کند که ما نتوانیم همکاری‌های لازم را داشته باشیم.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی مسکو- پکن تلاش می‌کنیم.
ارتش سوان طی بیانیه ای به نیروهای سیاسی نسبت به تلاش برای ادغام نیروهای شبه نظامی خود تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در بدنه ارتش هشدار داد.
تلاش شبه نظامیان حزب اسلامی ترکستان برای پیشروی در ادلب خنثی شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱ درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد ۲۹ فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کرد تلاش برای خارج‌کردن نیروهای ارتش روسیه از اوکراین، کاری بسیار بسیار دشوار است.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سامانه موشکی تلاش مستقر در محدوده رزمایش، طی یک عملیات پدافندی پهپاد متخاصم را منهدم کرد.
وزیر دفاع هند مدعی شد نیروهای مرزی چین تلاش داشتند به مناطق مرزی این کشور حمله کنند که با واکنش نیروهای هند مجبور به عقب‌نشینی شدند.
با وجود ادعای ارتش ترکیه در زمینه تلاش برای مبارزه به عناصر تروریستی در مرزهای این کشور با سوریه، برخی معتقدند عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه به نفع داعش است.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بازداشت سه زن فلسطینی به دلیل تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری خبر داد.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: با وجود نهاد عقیدتی - سیاسی و تلاش این نهاد، ارتش در مباحث مذهبی، قرآنی و بصیرتی وضعیت بسیار خوبی دارد.
تلاش نیروهای اوکراینی برای بازپس گیری برخی مناطق تحت کنترل ارتش روسیه، به علت قطعی اینترنت استارلینک ناکام مانده است.
امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
به دنبال درگیری‌های شدید دوشنبه شب، ۲۱ شهریور ماه، میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دولت ایروان از ادامه تلاش نظامیان آذربایجانی برای پیشروی به سمت خاک خود خبر داد. بر اساس ویدیو منتشر شده از سوی وزارت دفاع ارمنستان، نیروهای آذربایجانی در حال پیشروی در خاک این کشور هستند.
نشریه اشپیگل آلمان در گزارشی نوشت که اعضای ناتو در تلاش به منظور تامین یونیفرم‌های زمستانی برای ارتش اوکراین، به آخرین منابع و ذخایر انبارهای نظامی خود متوسل شده‌اند.
فرمانده کل ارتش در مورد توقیف شناور‌های آمریکایی گفت: توقیف آن‌ها به درد ما نمی‌خورد و ما فقط برای حفظ امنیت شناور‌هایی که از آن منطقه عبور می‌کنند، کار بین المللی و حقوق بشری را انجام می‌دهیم و توقیف آن‌ها سودی برای ما ندارد و ما تمام تلاش مان را برای کمک به امنیت انجام می‌دهیم.
نیروی دریایی آمریکا امروز مدعی شد که تلاش سپاه پاسداران پیرامون تصرف یک شناور بدون سرنشین متعلق به این کشور در خلیج فارس را خنثی کرده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ