سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به خواب رفتن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
رئیس رژیم صهیونیستی برای دیدار با بایدن، هفته آینده به آمریکا می‌رود.
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
کاخ‌سفید با صدور بیانیه‌ای از دیدار فردا یکشنبه رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس جمهور اوکراین در شهر هیروشیما خبر داد.
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با اعضای تیم ملی فرنگی عنوان کرد: تیم ملی باید سال 2022 در بلگراد قهرمان جهان می‌شد که این اتفاق نیفتاد، شما امسال باید قهرمان جهان شوید.
رئیس جمهور اوکراین در اولین دیدار خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز جنگ روسیه گفت: جنگ خاتمه نیافته است.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با همتای روس خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست طی ماه فوریه آینده ندارد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه آینده با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
کاخ سفید اعلام کرد که کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار و گفتگو کرده است.
کاخ سفید از دیدار و رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
بنابر اعلام کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه، ماکرون پس از دیدار با همتای ایرانی‌اش، فردا با جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.
شافعی، رئیس اتاق ایران در دیدار با رئیس بنیاد علمی اکو به حجم پایین مبادلات اقتصاد کشورهای عضو اکو اشاره کرد و گفت: باید این کشورها ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هم را شناسایی کنند و در مسیر سرمایه‌گذاری مشترک حرکت کنند.
روزنامه یسرائیل هایوم نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ندارد.
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.
روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.
امروز مطالبی همچون جهش عجیب قیمت دلار در بازار آزاد، خبری مهم برای یارانه بگیران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد، ضرر پالایش یکم چه زمانی جبران می ‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی اصلا یک صفحه برنامه هم ندارد. مقام معظم رهبری در دیداری که در ماه رمضان با مسئولان داشتند اعلام کردند که برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۰ تهیه و در سال ۱۴۰۱ اجرا شود. اما دولت حالا برنامه پنج ساله توسعه را هم ندارد. در حالی که مجلس از خودشان است و دولت هم از خرداد ماه انتخاب شده باید به فکر برنامه پنجم می‌افتاد اما با گذشت یک سال این برنامه مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ