رضا میرزایی می گوید که انتظارات از بازیکنان استقلال خیلی بالاست و باید هر هفته در فرم ایده‌آل باشید تا بتوانید بازی کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا کسی را می‌شناسید که جز طرفداران لازانیا نباشد؟ طعم بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ی این غذا هرکسی را به خود جذب می‌کند.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
در شرایطی که نام‌های متعددی برای قبول مسئولیت نیمکت استقلال به میان آمده، نظرات هواداران در این خصوص قابل توجه است.
عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرروش اندام گفت: درست نیست هرکسی اصل و ریشه خودش را فراموش و خراب کند.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
مدافع استقلال می‌گوید تیمش به بچه سرراهی دولت تبدیل شده و یتیم است!
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
مربی پیکان می گوید هرکسی جسارت جوان گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.
آیت الله علوی بروجردی گفت: الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبۀ ما چه شد؟ امام‌جماعت مسجد محل قطب مردم بود. مردم برای او می‌مردند. ما این روز‌ها را دیده‌ایم. پدر من در تهران سی چهل سال امام جماعت بود. دیگران را هم دیده بودیم که مردم برایشان چه می‌کردند. دخترانی هم که حجاب کامل نداشتند، سراغ امام‌جماعت می‌آمدند و مسئله می‌پرسیدند. ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالی که اصل عقاید او رفته است!
رضایی با بیان اینکه چین در سیاست خارجی کشور ما، کشور مهمی است، افزود: سطح روابط اقتصادی دو کشور این مطلب را نشان می‌دهد؛ لذا این سفر در توسعه و ارتقای روابط نقش زیادی دارد. انتظار می‌رود در آینده شاهد ارتقای روابط با چین باشیم. ان‌شاءالله سطح صادرات محصولات نفتی و غیر نفتی به چین نیز بیشتر شود.
در دهه ۵۰، اما هنوز پوشیدن یونیفرم و لباس‌های یکسان برای مدرسه رواج نیافته بود و هرکسی آزاد بود لباسی که خودش دوست داشت را بپوشد. البته محدودیت‌هایی هم وجود داشت و آن‌ها را برای پوشیدن هر مدل لباسی آزاد نمی‌گذاشت.
سعیدی می‌گوید: آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکارهای بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. به هر حال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. رهبری هم گفتند هرکسی بخواهد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع ایجاد کند، نه سنی است، نه شیعه.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، فاش کرد که دوست دارد در این تیم در کنار رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، بازی کند.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، معتقد است که قهرمانی در جام جهانی 2022 باعث تکمیل افتخارات لیونل مسی خواهد شد.
خورخه والدانو مسی را جوهره فوتبال دانست و از این بازیکن پیش از دیدار با کرواسی تمجید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
هرکسی سخنان مسئولان دولت را بشنود، فکر می‌کند آن‌ها در مورد کشور پیشرفته‌ای حرف می‌زنند که مردم به گرفتن یارانه هم رای منفی داده‌اند. حداقل برای مردم خودمان این حرف‌ها را نزنید. جامعه ایران با پوست و استخوان مشکلات را درک می‌کند.
سخنگوی دولت در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان با بیان این‌که «یکی از ویژگی‌های دیکتاتور که همه‌مان دوستش نداریم، این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد» گفت: ما عرض می‌کنیم هرکسی با هر سلیقه‌ای صحبتش را مطرح کند، ما هم صحبت‌مان را مطرح می‌کنیم.
در بیانیه جریان صدر آمده است که هیچ فردی از جریان صدر و یا افراد وابسته به آن در دولت جدید به ریاست السودانی مشارکت نخواهد کرد و هرکسی که در این دولت مشارکت کند به هیچ وجه نماینده جریان صدر نیست و این جریان از این افراد اعلام برائت می‌کند.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در جلسه تیمی پیش از دیدار برابر لیورپول برخوردی جدی با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنانش داشته است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ