حسین ترابپور مربی گلرهای گل‌گهر این روزها تمرینات ویژه‌ای را برای آماده کردن شاگردانش در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
دروازه بان این فصل نساجی در اولین مسابقه بیست و سومین دوره لیگ برتر با همبازیان سابقش دیداری تازه کرد.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.م
به وحید قلیچ زنگ زدم و از او پرسیدم بازی پرسپولیس کجا برگزار می‌شود اما او آدرس استادیوم را اشتباه داد تا خودش در ترکیب فیکس قرار بگیرد...
آقاتهرانی با تأکید بر اینکه در مسائل مستحدثه و روز باید به مقام ولایت فقیه مراجعه کنیم، گفت: باید دید آقا چه می‌خواهند. مجلس محل تحقق خواست مقام ولایت است، چراکه عناوین اولیه، ثانویه و مسائل مرسله باید از جانب آقا بیاید و در کمیسیون‌های متفاوت مجلس باید مورد توجه قرار گیرد.‌
فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و گفت: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند مانند روسیه و آمریکا و ایران.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، میزان دید در استان خوزستان به پایین تر از ۵۰ متر رسید.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.
اهواز - به علت مه گرفتگی، امروز و همانند روزهای گذشته میزان دید در ۱۰ شهر خوزستان کاهش یافت.
سازمان هواشناسی از کاهش دید افقی در ۴ کلانشهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت.
اهواز - دید افقی در گتوند به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز - دید افقی یکی از شهرهای خوزستان به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
محمد سبزه زاری اظهار کرد: در پی تداوم وقوع مه در خوزستان صبح امروز (۳ بهمن ماه) دید افقی در مسجدسلیمان و شادگان به صفر رسید.
اهواز - دید افقی در برخی شهرهای خوزستان به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
رنزی می‌گوید بخش‌هایی از طیف الکترومغناطیسی که این نوع عینک‌های دید در شب دریافت می‌کنند هم از محدوده نورمرئی و هم از محدوده طیف مادون قرمز نزدیک، هستند. موج‌های مادون قرمز نزدیک، بخشی از طیف هستند که درست در کنار بخش قرمز قابل رویت طیف قرار دارند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در ۳ شهر خوزستان به ۵۰ متر رسید.
اهواز - دید افقی در خوزستان به دلیل مه گرفتگی شدید صبح امروز در برخی شهرهای استان به صفر رسید.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در شوش به ۲۰ متر کاهش یافت.
اهواز - دید افقی به دلیل مه گرفتگی شدید صبح امروز در استان خوزستان به ۲۰ متر رسید.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: به علت بروز پدیده مه گرفتگی، صبح امروز دید افقی در برخی شهرهای خوزستان به زیر ۲۰ متر رسید.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر از رهبری در همه موارد اطاعت می‌کردیم و دولت‌های قبلی ما خوب عمل می‌کردند، امروز مشکلات اقتصادی به این کیفیت نداشتیم.
باید دید در چهارمین بازی فصل این دو موفق به اثرگذاری روی گل‌های پرسپولیس خواهند شد یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ