به وحید قلیچ زنگ زدم و از او پرسیدم بازی پرسپولیس کجا برگزار می‌شود اما او آدرس استادیوم را اشتباه داد تا خودش در ترکیب فیکس قرار بگیرد...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
قبل از آغاز دیدار تدارکاتی تیم های ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران و عراق، اعضای دو تیم در مراسم یادبودی به ترنم شاهین زاده ستاره فقید بسکتبال بانوان ادای احترام کردند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
مجتبی حسینی می‌گوید تغییر محل میزبانی بازی با پرسپولیس و همچنین اتفاقات دیدار با سپاهان، ناجوانمردی در حق پیکان بود.
در جریان سفر حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه به کردستان ، با یک جانباز دیدار داشت.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.
لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.
دیدار امشب فیورنتینا و میلان در دقیقه 13 به احترام داویده آستوری برای لحظاتی متوقف شد.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس، به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد، قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس، به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد، قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
کیان هر بار به همان پارک می‌رفت تا سر و گوشی آب بدهد، ولی چیزی دستگیرش نمی‌شد تا اینکه اتفاقی افتاد که او را شوکه کرد. برادرش را در مقابلش دید. صحیح و سالم بود، باز هم سراغ او آمده بود و پول موادش را می‌خواست. حال‌وروزش خوب بود، حتی جای زخمی هم در بدنش نبود. کیان متعجب از این ماجرا، حقیقت تلخی را متوجه شد. او فهمید که برادرش نه، فرد دیگری را در آن پارک به قتل رسانده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش با لیورپول گفت برای یورگن کلوپ و تیمش احترام زیادی قائل است ولی به تیمش اطمینان دارد و پیروزی را از آن چلسی می‌داند.
لیونل مسی پیش از دیدار این هفته پاری‌سن‌ژرمن به پله ادای احترام کرد.
کاپیتان تیم ملی برزیل با یک پیراهن منقش به چهره اسطوره فقید فوتبال برزیل در رختکن پی اس جی پیش از دیدار مقابل آنژه حاضر شد.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه جزئیات دیدار اخیرش با وزیر دفاع سوریه که برای نخستین بار در ۱۱ سال اخیر برگزار شد، را اعلام کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در دیدار با رئیس هیئت دیوان محاسبات فرانسه، گفت: با ملت بزرگ ایران جز با زبان احترام نمی توان سخن گفت.
پاپ فرانسیس پس از ورود به بحرین در نخستین سفر خود به این کشور خواستار احترام به حقوق بشر و آزادی دینی و بهبود شرایط زندگی میلیون‌ها کارگر در منطقه خلیج فارس شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برخی نیمکت نشینان تیم های حریف گفت: احترام سرمربی باید در هر شرایطی حفظ شود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروس خود در سوچی دیدار و گفتگو کرد.
رهبر جریان حکمت ملی در دیدار مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق بر لزوم حفظ منافع ملی و احترام به حاکمیت ارضی این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ