اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در شوش به ۲۰ متر کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: تورم موضعی، حساسیت و سوزش، بی‌قراری، تاری دید، افزایش تعریق و ترشح بزاق و تنگی تنفس از علائم گزش است که فرد باید در اسرع وقت به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.
شاهرود- رئیس جهاد کشاورزی شاهرود از خسارت تگرگ به باغات و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: خسارات وارده به ۷۳۵ هکتار باغات شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.
اهواز - به علت مه گرفتگی، امروز و همانند روزهای گذشته میزان دید در ۱۰ شهر خوزستان کاهش یافت.
اهواز - دید افقی در گتوند به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز - دید افقی یکی از شهرهای خوزستان به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز - دید افقی در برخی شهرهای خوزستان به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در ۳ شهر خوزستان به ۵۰ متر رسید.
اهواز - دید افقی در خوزستان به دلیل مه گرفتگی شدید صبح امروز در برخی شهرهای استان به صفر رسید.
زابل- وزش تندباد در زابل گردوخاک به پا کرد تا ضمن کاهش شدید شعاع دید افقی در این شهرستان مردم شاهد آلودگی شدید هوا باشند.
اهواز - دید افقی به دلیل مه گرفتگی شدید صبح امروز در استان خوزستان به ۲۰ متر رسید.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: به علت بروز پدیده مه گرفتگی، صبح امروز دید افقی در برخی شهرهای خوزستان به زیر ۲۰ متر رسید.
تمبر و البسه، با تصویر و نشان؛ مُهر و گِل مُهرهای مکشوفه از تپه قِلاکتی گِل محله سرخ رود، شهرستان محمودآباد، استان مازندران طراحی و در معرض دید عموم قرار گرفت.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
جعفر برزگر با بیان اینکه ۲۲ واحد مسکونی در زلزله شهرستان خوی بطور کامل تخریب شده است، گفت: ۹۰ واحد مسکونی نیز به دلیل تخریب بالای ۵۰ درصد نیاز به نوسازی دارد که در مجموع ۱۱۲ واحد مسکونی نوسازی خواهد شد.
زلزله ۵.۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی را لرزاند. این زمین لرزه فوتی نداشت، اما ۵۲۸ نفر مصدوم شدند. ۵۰۰ خانه آسیب دید و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد.
حسین ترابپور مربی گلرهای گل‌گهر این روزها تمرینات ویژه‌ای را برای آماده کردن شاگردانش در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ