رنزی می‌گوید بخش‌هایی از طیف الکترومغناطیسی که این نوع عینک‌های دید در شب دریافت می‌کنند هم از محدوده نورمرئی و هم از محدوده طیف مادون قرمز نزدیک، هستند. موج‌های مادون قرمز نزدیک، بخشی از طیف هستند که درست در کنار بخش قرمز قابل رویت طیف قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
مرور سخنرانی‌ها و اظهارات مومن‌نسب وجود یک موضوع مشترک در گفته‌های او را اثبات می‌کند؛ او عموما آمار‌هایی را ارایه می‌دهد که منبعی ندارد به این معنی که با جست‌وجوی گفته‌های وی تنها همان اظهارات مومن‌نسب منبع قرار می‌گیرد.«ساخت ۵ اپلیکیشن بومی جایگزین برای اینستاگرام»، یا طرح داده‌هایی مشابه اینکه «۳۰درصد دانش‌آموزان به بازی‌های اینترنتی معتادند»، «۱۴۵ دلار در آمد اسراییل از عضویت هر کاربر در وایبر» یا «۱۲۰۰ آسیب روانی و جسمی در فضای مجازی شناسایی شده» از مواردی است که البته منبعی جز خود مومن نسب ندارد.
معاون آموزش و پژوهش هلال احمر از واردات ۲۰۰ عینک واقعیت مجازی جهت آموزش مقابله با مخاطرات خبر داد.
چشمک زدن ممکن است نشانه‌ای باشد که نشان می‌دهد کودک شما دارای عیوب انکساری است که بر میزان تمرکز چشم‌ها روی یک تصویر تأثیر می‌گذارد. با چشم دوختن، کودک شما ممکن است بتواند به طور موقت تمرکز و وضوح یک شی را بهبود بخشد.
فصل گرما و آفتاب رسیده و این سئوال همیشگی مطرح است که آیا می‌ارزد عینک آفتابی گران‌قیمت بخریم؟
دبیر علمی کنگره گفت: قوز قرنیه طیف وسیعی دارد و می‌تواند از قوز قرنیه کم تا قوز قرنیه شدید باشد. در مقادیر کم قوز قرنیه ممکن است بیمار و معاینه کننده به راحتی بیماری را تشخیص ندهند. در مواردی که شدت قوز قرنیه کم باشد، تصحیح دید بیمار با عینک ممکن است. در صورتی که شدت قوز قرنیه متوسط باشد، تصحیح دید بیمار با عینک مقدور نیست و بیمار باید از لنز‌های تماسی سخت مخصوص قوز قرنیه استفاده نماید.
فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت کمک‌هزینه خرید عینک به ۲ هزار و ۸۰۰ کودک خبر داد.
دروازه‌بانان فولاد با استفاده از عینک تمرکز تمرین امروز را انجام دادند تا بتوانند با آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات حاضر شوند.
هرچند فعلاً در مواضع رسمی عربستان و امارات برآیند روشنی دیده نشده است، اما نشانه‌هایی از یک تنش پنهان در روابط دو طرف وجود دارد. این تنش احتمالی فعلاً بروندادی غیر از قهر‌های موقت دوطرفه نداشته است و باید دید به‌زودی پایان می‌یابد و یا ادامه پیدا می‌کند و در آن صورت آیا در رفتار‌ها و سیاست‌های دو طرف نمود عینی آشکار پیدا می‌کند؟
طبق گزارشی جدید اپل عرضه عینک سبک واقعیت افزوده خود را به دلیل چالش های فناورانه برای مدتی نامعلوم به تاخیر انداخته است.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، برای افزایش تمرکز بازیکنان خود، تمرینات این تیم را با عینک مشکی برگزار می‌کند!
یکی از دلایل اصلی نابینایی، دژنراسیون ماکولار مرتبط با سن است که  سب می شود بینایی فرد سالمند مبهم شود یا از بین برود. در همین راستا عینک «آرگس»(Arges) برای کمک به این وضعیت ساخته شده اند.
پوشش بسیار نازکی که از طلا ساخته شده است، می‌تواند از مه‌گرفتگی عینک در زمستان جلوگیری کند.
ریکاردو ساپینتو با ظاهر جدید و زمستانی خود در دیدار با هوادار شرکت کرد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از راه‌اندازی باشگاه مخاطبان شهر زیرزمینی و انعقاد قرارداد تأمین لباس فرم و عینک راهبران خبر داد.
سطح بینایی با افزایش سن تغییر می‌کند. پس تغییر در بینایی غیر طبیعی نیست. به عنوان مثال، مواردی مانند نیاز به نور بیشتر برای دید واضح و مشکل در تمایز بین رنگ سیاه و آبی، طبیعی است و نیازی به استفاده از عینک ندارید. اما مواقعی وجود دارد که تغییرات بینایی طبیعی نیستند و ممکن است نیاز به استفاده از عینک باشد.
شرکت لنوو از عینک جدیدی رونمایی کرده که محتوای نمایشگر رایانه را روی لنزهای خود و در برابر چشمان کاربر قرار می دهد تا حریم خصوصی وی را بهتر حفظ کند.
بازار سهام امروز اگرچه با حجم و ارزش معاملات پایین اما با نماگرهای سبزپوش به کار خود پایان داد اما تعداد خریداران برای جمع آوری سهام بیشتر از دیروز بود.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از رایگان شدن عینک برای کودکان دچار تنبلی چشم در مناطق محروم خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ