رضا رجبی می‌گوید تغییر و تحولاتی که روی نیمکت تیم ملی ایران رخ داده است، باید منجر به صعود این تیم از مرحله گروهی جام جهانی بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از این بخش خصوصی از معرفی نماینده حقوقی به محاکم محروم بود اما با الحاق یک‌بند به یکی از مواد طرح تأمین مالی و جهش تولید، اجازه استفاده از نماینده حقوقی به کلیه بنگاه‌های خصوصی اعطا شد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان پرداخت نشده و در برخی استان‌ها پرداخت علی‌الحساب با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت شده است.
وزیر جهاد کشاورزی در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: ۴۶ درصد از مطالبات گندم کاران پرداخت شده و قرار است بخش قابل توجهی دیگر تا پایان مرداد نیز پرداخت شود.
منابع عبری از حمله شدید سایبری علیه وب‌سایت یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی خبر دادند که موجب از کارافتادن بخش پذیرش آن شده است.
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
با ورود به فصل گرما افزایش مصرف برق امری اجتناب‌ناپذیر است و باید به ‌فرهنگ صرفه‌جویی در این زمینه توجه شود. مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در این باره به تابناک گفت: اگر فرهنگ قناعت و احترام به منابع عمومی در کشور دنبال شود، بخش عظیمی از اسراف برق که سهم قابل توجهی‌ هم در سبد مصرف کشور دارد، کاهش پیدا می‌کند.
مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
ژوزه مورایس می‌خواهد یکی از خریدهای تابستانی تیمش را برای تقویت بخش هجومی در نظر بگیرد.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.
وسلی گومز توانست پس از ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس، تحرک قابل توجهی به بخش هجومی گل‌گهر ببخشد، اما ..
با شروع نیمه دوم دربی شماره 100 پایتخت عیسی آل کثیر در بخش هجومی جانشین مهدی عبدی شده بود.
ایگور کاتاتائو خرید زمستانی ژوزه مورایس بود که جایگزین رناتو شد و برای تقویت بخش هجومی طلایی‌پوشان به سپاهان آمده است.
بازگشت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به ترکیب سپاهان، تحول بزرگی در نمایش این تیم در بخش هجومی رقم زد.
اگر به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که پول جایی می‌رود که مداخلات کمتری در آن وجود دارد و جریان پول همیشه به سمتی هجوم می‌آورد که دست‌اندازهای کمتری آن‌جا وجود داشته باشد، در‌می‌یابیم که چرا شاهد خروج پول از بازار سرمایه هستیم. در حال حاضر قوانین و قواعد دست‌و‌پا‌گیر و غیرمنصفانه در بازار سرمایه از ورود بخش زیادی از پول‌های سرگردان به بازار سرمایه ممانعت می‌کند.
در حالی که همه‌گیری ویروس کرونا، به شدت به سفر و گردشگری در این کشور مدیترانه‌‌‌ای ضربه زد، اما این بخش نشانه‌‌‌هایی از بهبود را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد. در آن سال، تعداد گردشگران بین‌المللی وارد شده به ترکیه تقریبا ۲۵میلیون نفر بود که از سال ۲۰۲۰ تقریبا دوبرابر شده بود.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
رقابت عکاسان با لنزهای سنگین برای ثبت بهترین تصویر جام جهانی بخش جدانشدنی هر دوره این رقابت‌هاست.
سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.
با وجود اینکه این برای اولین‌بار نیست که آنتن زنده تلویزیون مورد هجوم قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد صداوسیما نتوانسته است امنیت پخش را تأمین کند. در عوض در یک خود سانسوری آشکار، هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص این اتفاق منتشر نمی‌شود. خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم ترجیح داده‌اند درباره هر چیزی بنویسند، غیر از ماجرای اتفاقی که در بخش خبری افتاده‌است.
رضا مهاجری معتقد است نفت مسجدسلیمان در هفته اول در فاز هجومی موفق عمل کرده و تنها در بخش دفاع هماهنگی لازم را نداشته است.
حضور سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب خط هجومی مس رفسنجان سبب شده این تیم در این بخش به تیمی بسیار خطرناک بدل شود.
سیل خانمان برانداز بامداد جمعه هفتم مردادماه جاری براثر بارندگی رگباری و طغیانی شدن رودخانه ها به ویژه رودخانه چالوس در نقاط بالادست مناطق کوهستانی بخش مرزن آباد چالوس رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ