دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از روزآمد سازی و تغییر بخش هایی از نقشه جامع علمی کشور براساس وضعیت فعلی و پیش بینی ۱۰ سال آینده کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری با تاکید بر نقش رسانه‌ها گفت: در عصری به سر می بریم که ذهن، فکر و شناخت به اندازه صنعت غذا و هوای پاک تاثیرگذار است.
سعید فتاحی در مدت کوتاه فعالیتش در باشگاه مس رفسنجان عملکرد موثری برجا گذاشته و نقش او در جمع شدن این تیم برای لیگ برتر به چشم می‌آید.
دبیر شورای نگهبان گفت: امام صادق(ع) علاوه بر توفیق در زمینه ترویج علم و دانش دین، در فعالیت تشکیلاتی برای احیای جامعه اسلامی نیز بسیار موفق بودند.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب کلیات ایجاد بنیاد ملی علم ایران در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور خبر داد.
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی طی نامه‌ای به دبیر شورای انقلاب فرهنگی بر جایگاه و ظرفیت عظیم این فرهنگستان در راستای بازنگری و تدوین نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور بلاروس گفت: بدون تردید سفر رئیس جمهور بلاروس به ایران می تواند نقطه عطفی باشد بین دو کشور.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
روایتی از نقشه جامع دشمن اما با محاسبه‌ای غلط از زمستان سرد ۱۳۵۶ تا اغتشاشات اخیر کشور را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
رهبر انقلاب: در قضایای اخیر، در دلم به مهندسی خوب دشمن «آفرین» گفتم / نقشه دشمن، جامع اما محاسبه آنها غلط بود / وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست؛ این مشکل زمینه‌ای بود که از آن استفاده کنند / خیال می‌کردند با تشویق چند عنصر خودفروخته به پناهندگی به کشوری دیگر و لجن‌پراکنی علیه ایران، جوانان ما ناامید می‌شوند / باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از برد در برابر اسپانیا استوری جالبی منتشر کرده است. در این استوری، او فاتحانه یکی از بازیکنان اسپانیا را روی شانه خود قرار داده و شمشیری به دست دارد که بر روی آن عبارت «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته است. در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس‌گیر از پیش رو بردارد.
رضا امیدی؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه‌ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می‌آورد. تلاش این طبقه برای حفظ مصرف و نقش فرهنگی خود در شرایطی که به معیشت او فشار‌های بزرگی وارد می‌ شود منجر به عصیان آن‌ها خواهد شد.
جام جهانی 2022 و بازی برابر ولز برای وینگر چپ پا و تکنیکی تیم ملی ایران تبدیل به یک نقطه عطف در زندگی حرفه ای اش شد.
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور از روزآمدسازی این نقشه خبر داد و گفت: با توجه به رشد علمی و نیازهای جدید کشور نقشه جامع علمی نیاز به روزآمد سازی داشت که این کار در دستور کار قرار گرفت.
نقشه جامع اصالت سنجی عسل با هدف اطمینان از منبع تغذیه زنبور عسل در زمان تولید، توسط محققان کشور تدوین شد.
نظر به این که تفاهم صورت گرفته با چین از نظر شکلی یک "برنامه جامع" همکاری بلند مدت بین دو کشور محسوب می‌شود و در حقیقت یک نقشه راه همکاری است، لذا در سایر مراجع قانونی کشور بررسی شده است. بدیهی است در صورت تبدیل این "برنامه جامع" همکاری به "موافقتنامه" رسمی میان دو کشور، مطابق قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت پروازهای حج را پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت همان نرخی است که دو سال پیش توافق شده بود و ایران‌ایر موافقت کرد که بر اساس همان قیمت امسال پروازهای حجاج را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ