اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شخصا از فلورنتینو پرز خواسته است که پیراهن شماره 7 را به او بدهند.
ژوائو فلیکس در اتلتیکو تبدیل به بازیکنی منزوی شده که در انتظار روزنه‌ای برای فرار است.
مدیران منچستریونایتد در حال مذاکره با آدیداس برای برگرداندن میسون گرینوود، ستاره جنجالی، به این تیم هستند.
رفتار هری کین در مراسم اهدای جام به تاتنهام در سنگاپور جنجالی شده و به عنوان نشانه‌ای از ناراحتی او از باشگاه انگلیسی تفسیر شده است.
نیمار از علاقه فراوان به فوق ستاره آرژانتینی تصمیم دارد نام فرزند آینده خود را مسی بگذارد.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قهرمانی و کسب دو گانه در یک فصل را سخت دانست.
اولین جنجال داوری بزرگ این هفته مربوط به مسابقه صدرنشین مقابل نفت آبادان بود.
مدافع چپ پای گل گهر که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، از مسوولان درخواست کرد شرایط رفع ممنوع‌الخروجی‌اش را فراهم کنند.
امیرحسین فشنگچی کاپیتان پیشین و مربی فعلی هوادار نیز نسبت به اظهارات شب گذشته مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی واکنش نشان داد.
باشگاه گل‌گهر به حضور نداشتن نام موعود بنیادی‌فر در بین داوران این هفته لیگ واکنش نشان داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: واگذاری خودرو به برخی دستگاه ها و نهادها قبلا هم انجام می شده و ایران خودرو در این زمینه هیچ تخلفی از دستور رییس جمهوری نداشته است.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
کارشناس شبکه افق درباره علی دایی: بگذارید این‌ها بروند تا کشور تطهیر شود
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که حاضر است هزینه صحبت نکردن با رسانه‌ها را شخصا بپردازد.
جان بارنز، اسطوره لیورپول که معتقد است همه باید به قوانین و دین کشور میزبان جام جهانی احترام بگذارند، انگلیسی‌ها را به قلدری در قطر متهم کرد.
گابریل ژسوس، ستاره جوان تیم ملی برزیل، از کاسمیرو تمجید کرده است.
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند لیونل مسی از کریستوف گالتیه خواهد خواست که هفته آینده اجازه جدا شدن از پی‌اس‌جی را به او بدهد تا برای جام جهانی آماده شود.
رییسی گفت: اگر احیای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، مثبت شدن تراز تجاری، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می‌کند، بگذار عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ما متوقف نمی‌شویم. ما افسران و سربازان خنثی‌کردن تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها داریم.
کاپیتان ذوب آهن می‌گوید 7 تیم بالای جدول از نظر هزینه متفاوت با سایرین هستند.
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: «کشیدن چادر‬⁩ از سر زنان مومن دست منافقین و سرویس‌های جاسوسی خارجی را رو کرد که اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند و فوت ⁧‫مهسا امینی‬⁩ را بهانه قرارداده‌اند. ⁧‫خون غیرتمندان‬⁩ به جوش آمده؛ کاش دولت اجازه بدهد تا جوانان غیور حسینی و فاطمی طومار ⁧‫اغتشاشگران‬⁩ مفسد را بپیچند.»
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گل نخوردن پرسپولیس را یک حسن و اتفاق خوب می‌داند.
هافبک تیم فوتبال سپاهان ترجیح درباره شرایط نابسامان تیم امید سکوت کند و حرفی نزند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه خواست اجازه جدایی کریستیانو رونالدو را صادر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ