رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند لیونل مسی از کریستوف گالتیه خواهد خواست که هفته آینده اجازه جدا شدن از پی‌اس‌جی را به او بدهد تا برای جام جهانی آماده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
لیونل مسی قبل از جدایی از پاری سن ژرمن با کنایه به تیم فرانسوی به کیلیان امباپه گفته بود که لیاقت حضور در یک تیم موفق و بزرگ را دارد.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
ابرستاره آرژانتینی درخواست دولت عربستان برای تبلیغ در جام جهانی را نپذیرفت.
لوپاریزین می‌گوید لیونل مسی و وکلایش از پاری سن ژرمن خواهان افزایش قابل توجه دستمزد او شده‌اند و باشگاه فرانسوی این افزایش چند برابری را درخواستی دیوانه‌وار توصیف کرده است.
به درخواست ژاوی، بارسلونا برای بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا و رقابت برای فتح لیگ قهرمانان، در تابستان به دنبال جذب هفت بازیکن، بدون پرداخت حتی یک یورو است.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، برای انتقال به الهلال عربستان در فصل آینده، وارد مذاکره شده است.
هم نیمار و هم کیلیان امباپه بازی پاری سن ژرمن مقابل تولوز را از دست دادند، اما لیونل مسی دوباره به میدان رفت تا تیمش را به پیروزی ۲-۱ در زمین خانگی برساند.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی، می‌گوید بازیکنان این تیم از لیونل مسی می‌خواهند که در جام جهانی 2026 هم بازی کند.
کمی کمتر از نیمی از جمعیت آرژانتین در صورت شرکت لیونل مسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آرژانتین آماده رأی دادن به او هستند.
نماینده پارلمان عمان از لیونل مسی درخواست کرد تا لباس معروف فینال جام جهانی قطر را به او بفروشد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که مراسمی را به مناسبت قهرمانی او در جام جهانی برگزار کنند.
در شادترین شب زندگی لیونل مسی، یک سابریتی مزاحم اینستاگرامی با درخواستی عجیب رو سکوی قهرمانی باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شد.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین دیدار آرژانتین - کرواسی درخواست کرد که این جایزه به یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش اهدا شود.
یک هوادار نوجوان تیم ملی فوتبال درخواست جالبی را در هتل محل اقامت ایران از مهدی طارمی داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از بازیکنانش خواست در بازی تدارکاتی با آرژانتین، به «لیونل مسی» دست نزنند!
مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه جدید خود گفت که از لیونل مسی درخواست کرده تا سال 2025 به فوتبالش در این باشگاه ادامه بدهد.
اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.
درخواست فوری منچستر برای کاسیمیرو، «مسی می خواهد به بارسا بازگردد» و رد پیشنهاد 130 میلیون یورویی یونایتد برای ژائو فلیکس...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ