گابریل ژسوس، ستاره جوان تیم ملی برزیل، از کاسمیرو تمجید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقال هری کین به بایرن مونیخ به سوژه دعوای اسطوره‌های فوتبال انگلیس تبدیل شده است.
سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، معتقد است که باشگاه باید به تصمیم هری کین در مورد آینده اش احترام بگذارد.
نواک جوکوویچ با برتری سه بر صفر در فینال رولن گاروس 2023 و کسب قهرمانی این تورنمنت، به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ تبدیل شد.
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قهرمانی و کسب دو گانه در یک فصل را سخت دانست.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حمایت از دروازه‌بان ملی پوش تیمش پرداخت.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در فوتبال ایران، در گفتگویی به دنبال کشف برخی از اتفاقات است که زیر پوست فوتبال رقم می‌خورد.
اولین جنجال داوری بزرگ این هفته مربوط به مسابقه صدرنشین مقابل نفت آبادان بود.
کارلو آنچلوتی از اینکه وینیسیوس به هدف اصلی اعتراضات در ورزشگاه‌های اسپانیا بدل شده، عصبانی است و درخواست کرد که به ستاره برزیلی کمی بیشتر احترام بگذارند.
محمدمهدی فروردین می‌گوید: برخی ورزشکاران، ذات‌شان، ذات خرابی است و هر کاری با آن‌ها بکنید و حتی احترام هم به آن‌ها بگذارید، قدرنشناسی آن‌ها به قوت خود، باقیست.
اگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یک جو اهمیت داشتند نباید در قبال نوع تعامل حاکمیت با خبرنگاران و هنرمندان سکوت می‌کردند. آقای قاضی، آقای نماینده، آقای وزیر! با خبرنگاران و هنرمندان گفتگو کنید! به آن‌ها احترام بگذارید! و از قصور و تقصیر‌های احتمالی آن‌ها بگذرید.
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
جان بارنز، اسطوره لیورپول که معتقد است همه باید به قوانین و دین کشور میزبان جام جهانی احترام بگذارند، انگلیسی‌ها را به قلدری در قطر متهم کرد.
لوئیس فن‌خال سرمربی هلند تاکید کرد که هدف تیم ملی هلند کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، پاسخ مصاحبه جنجالی سرمربی کانادا را داده است.
رافینیا، ستاره تیم ملی برزیل، از فشاری که هواداران این تیم به نیمار می‌آورند ابراز ناراحتی کرد.
اشلی یانگ، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، از انتقادهای مطرح شده علیه گرت ساوت‌گیت و هری مگوایر عصبانی است.
کاپیتان ذوب آهن می‌گوید 7 تیم بالای جدول از نظر هزینه متفاوت با سایرین هستند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، با گلزنی در بازی شب گذشته نشان داد که بار دیگر به دوران اوج برگشته است.
باشگاه سلتیک که به دلیل بنرهای جنجالی هوادارانش و تمسخر ملکه و خانواده سلطنتی انگلیس از سوی یوفا جریمه شده برای اولین بار به این ماجرا واکنش نشان داد.
مهاجم پیکان نسبت به اتفاقاتی که بعد از بازی تیمش مقابل نساجی و استقلال رخ داده ابراز ناراحتی کرد.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ