دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
تا به‌حال برایتان پیش آمده که آرزو بکنید که زندگی بهتری داشته باشید؟ ولی بعد از چند روز عذاب وجدان بگیرید که چرا ناشکری کرده‌اید!
الازهر مصر از همه ملّت های اسلامی و عربی و صاحبان وجدان بیدار خواست تا تحریم محصولات سوئدی را از سر بگیرند.
علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از هواداران نساجی خداحافظی کرد.
تصاویری از لحظه ناکام ماندن یک کیف قاپ از یک زن که در دام مرد با وجدان در چین افتاد.
دنی آلوز بار دیگر بر بی‌گناهی خود تاکید کرد و گفت شاکی خود را با وجود اتهام سنگینی که وارد کرده، بخشیده است.
«قیمت منصفانه چه مفهومی دارد؟ به وجدان و اخلاق بستگی دارد یا قرار است بر اساس افزایش قیمت دیگر کالا‌ها در بازار تعیین شود؟ اگر قرار باشد قیمت خرید رهن، یا اجاره بهای مسکن بر اساس افزایش قیمت سایر کالا‌ها و خدمات منصفانه شود، اتفاقا تورم مسکن از همین حدی که هست بالاتر می‌رود. قیمت مسکن را با شیر و تخم مرغ هم اگر مقایسه کنیم، روند قیمت‌ها بسیار منصفانه است.»
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات اخیر در آسیا و حتی کشورهای اروپایی نشاندهنده آن است که مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توانسته است وجدان جهانی را بیدار کند.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، خود را از تمام اتهامات در پرونده بارساگیت مبرا دانست.
پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که لیونل مسی به اندازه کریستیانو رونالدو وجدان کاری ندارد.
وزیر امور خارجه سوریه گفت که ویرانی‌های ناشی از زلزله، وجدان کشورهای مدعی حقوق بشر را تکان نداد و آنها به سیاست زدگی و استانداردهای دوگانه خود ادامه دادند.
هرچند برادرم اعتیاد داشت، اما برای مادرم خیلی سخت بود. او به هر کسی که می‌رسید سراغ برادرم را می‌گرفت. حتی برادر دیگرم با مراجعه به پلیس ناپدید شدن بهراد را گزارش کرد. هر بار که به خانه‌اش می‌رفتم عذاب وجدان می‌گرفتم، هر چند روز یک‌بار به خانه مادرم می‌رفتم و بالا سر قبر او گریه می‌کردم. عذاب وجدان یک طرف و زجر کشیدن مادرم طرف دیگر ماجرا بود و باعث شد در نهایت تصمیم بگیرم واقعیت را برملا کنم.
با خودکشی این پزشک معلوم شد که وی پس از عمل سقط جنین مرگبار روی بیمارش به‌شدت متاثر و دچار عذاب وجدان شده بود. همچنین وی به‌خاطر اتهامی که در برابر آن قرار گرفته و می‌بایست در دادسرای جنایی تهران حاضر می‌شد، دچار استرس زیادی شده بود و همه این‌ها باعث شده بود که تصمیم هولناکی بگیرد و به زندگی خودش پایان بدهد.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد می‌گوید عنوان سومی این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی فراتر از بودجه‌ای بوده که صرف این مسابقات کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا و بسیاری از مدعیان غربی، در محکمه وجدان بشری، به دلیل سوابق شرم آور نقض حقوق بشر، محکوم هستند.
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سران گروه های فلسطینی بر ضرورت پایندی به مقاومت برای احقاق حقوق تأکید کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای حذف آرمان فلسطین از وجدان و ذهن نسل‌های جدید شکست خورد.
بنیادی‌فر در دیدار با پرسپولیس پنالتی بچه‌گانه‌ای علیه ما گرفت. حتی جواد خیابانی که کارشناس داوری نیست و بسیاری از کارشناسان اعلام کردند آن صحنه پنالتی نبود
کاسمیرو در نشست خبری مراسم خداحافظی خود تاکید کرد که هرگز به خاطر پول از رئال جدا نشده و پس از فینال لیگ قهرمانان تصمیم خود را گرفته بود.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را مطالبه‌گران حق، وجدان بیدار جامعه و مجاهدانی سخت کوش و خستگی ناپذیر در مسیر تنویر افکار عمومی جامعه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ