وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنشی یک کلمه ای نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
رئیس کمیته نقل و انتقالات می‌گوید تشخیص قانونی یا غیرقانونی بودن فسخ قرارداد بازیکنان بر عهده سازمان لیگ نیست.
محققان می‌گویند: پشه‌ها اگر انتخابی داشته باشند، در شرایطی که هوا گرم است، برای استراحت در مکانی خنک پنهان می‌شوند.
مهدی ترابی می‌گوید عملکرد خوب تمام بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های پایانی باعث شد تا عملکرد او هم بیشتر یه چشم بیاید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به اظهارات ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، واکنش نشان داد.
مطالعه‌ای که در مارس ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۲ درصد افزایش دهد.
فضا، در حقیقت یک خلاء بزرگ است؛ یعنی کاملا خالی است و مولکول‌های گاز در فضا آنقدر از یکدیگر دور هستند که عملا نمی‌توانند مرتبا با هم برخورد کنند. پس حتی وقتی که تابش خورشید، با امواج مادون قرمز این مولکول‌ها را گرم می‌کند، جابجایی این گرما از طریق انتقال ممکن نخواهد بود.
انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی برگزار خواهد شد که اجرای یک بند از اساسنامه فدراسیون جهانی می‌تواند حضور برخی نامزدها را در این انتخابات مختل کرده یا در آینده زیر سوال ببرد.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
مدتی طولانی بود که خبری از لوایح FATF نبود، تا اینکه به یک باره این موضوع دوباره بر سر زبان‌ها افتاد مبنی بر اینکه مجمع در حال بررسی لوایح پالرمو و CFT است.
سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
قم این راه را باز کرد، قم حرکت را آغاز کرد، قم به ندای امام بزرگوار پاسخ گفت. چه کسی میفهمید که امام در سال ۴۱ و ۴۲ چه چیزی دارد میگوید؟ مردم قم بودند که آمدند داخل میدان. حتّی آن وقتی که احساس میکردند [نهضت] یک مقداری نُکس(۲) پیدا کرده، در سال ۴۱ که شروع نهضت بود، مردم قم بلند شدند آمدند سر درس امام
گل‌گهر در شرایطی موفق به باز کردن دروازه استقلال شد که اریک بایناما روی آن اثر کوچکی گذاشت.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!
جواد امام گفت: بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه، بیشتر باید بپذیرد که موتلفه دیگر محبوبیتی در جامعه ندارد و این حزب اصولگرا، نقشی در جریان حاکمیت ندارد.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باتجربه دورتموند، مدعی شد این باشگاه تا امروز تلاشی برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد نداشته است.
فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات خود به واسطه سفر بدون اطلاع یکی از رکابزنان به سوئیس و حالا انتقاد تند ورزشکار ملی پوشش در عدم معرفی برای سفر به ایتالیا دچار حواشی شده است.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتی نوشته بود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش میکند و نه با برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.
با تولید ١٨٣٥ دستگاه خودرو در ٤ خرداد سال جاری، رکورد تولید روزانه در ٨ ماه گذشته در سایپا شکسته شد. همچنین در هفته ابتدایی خرداد، با تولید ۱۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو، بالاترین تولید هفتگی در طول ١٢ ماه اخیر در این گروه محقق شد.
بی‌اعتنایی بازار خودرو به نوسان‌های بازار ارز
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ