مطالعه‌ای که در مارس ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۲ درصد افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته نقل و انتقالات می‌گوید تشخیص قانونی یا غیرقانونی بودن فسخ قرارداد بازیکنان بر عهده سازمان لیگ نیست.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
هنوز هم همه گوش به فرمان سلطان قرمز‌ها هستند و او باعث همبستگی بزرگ پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود.
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء درخصوص علاقه این تیم به عمر عبدالرحمن، پاسخ مبهمی داد.
اگر برنج مرطوب یا برنج پخته شده در دمای اتاق نگهداری شود می‌تواند هاگ‌های باکتری را فعال کرده و شروع به رشد کنند. سپس این باکتری‌ها سمومی تولید می‌کنند که با پختن یا گرم کردن مجدد غیرفعال نمی‌شوند. این سموم می‌توانند باعث بیماری شدید دستگاه گوارش شوند. بنابراین، مطمئن شوید که برنج شسته یا پخته شده را برای مدت طولانی در دمای اتاق نگه ندارید.
محققان می‌گویند: پشه‌ها اگر انتخابی داشته باشند، در شرایطی که هوا گرم است، برای استراحت در مکانی خنک پنهان می‌شوند.
سرمربی پورتو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال جام حذفی، پاسخ جالب توجهی به سوال یکی از خبرنگاران داشت.
سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.
واکنش محمد موسوی به کاهش وزنش را در زیر ببینید.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو ماندن در پورتو یا رفتن از این تیم را به پایان فصل موکول کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال از پاسخ به سوالی درمورد مدت قراردادش طفره رفت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، خیلی نسبت با مختصات قاره محل تولدش آشنایی ندارد.
مدیرعامل سابق استقلال، انتقادات شدیدی را به مدیران فعلی باشگاه و وزارت ورزش وارد کرد.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد جدایی ابراهیم اشکش و آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
روزنامه گلوبو برزیل، با انتشار مقاله‌ای به یک سوال مهم در فوتبال پاسخ داده است؛ چرا بعضی از تیم‌ها، همیشه قدرتمندتر از سایرین هستند؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ