جواد امام گفت: بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه، بیشتر باید بپذیرد که موتلفه دیگر محبوبیتی در جامعه ندارد و این حزب اصولگرا، نقشی در جریان حاکمیت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
بخش رسانه‌ای تیم‌ملی با یک بیانیه نسبتا شدیداللحن به اظهارات شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پاسخ داد.
هلموت مارکو به شدت به رالف شوماخر در مورد دست داشتن او در عدم انتقال پسر اسطوره فرمول یک به آلفاتائوری پاسخ داد.
هلموت مارکو به شدت به رالف شوماخر در مورد دست داشتن او در عدم انتقال پسر اسطوره فرمول یک به آلفاتائوری پاسخ داد.
هلموت مارکو به شدت به رالف شوماخر در مورد دست داشتن او در عدم انتقال پسر اسطوره فرمول یک به آلفاتائوری پاسخ داد.
آنخل دی‌ماریا، هافبک یوونتوس به انتقاد تند یک طرفدار این تیم در اینستاگرامش پاسخ صریحی داد.
سارا عبدالملکی پاسخ مسئولین شورای شهر کرج را که برای تجلیل از او یک کتری و قوری به او هدیه داده بودند را داد!
یک روزنامه نگار والنسیایی که وینیسیوس به او احمق گفته بود، امروز پاسخ او را در سوپر دپورته داد.
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
یک دانشجو خطاب به سعید جلیلی: اگر مسمومیت ها کار دشمن است، پس خیلی بی عرضه اید جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
یک دانشجو خطاب به سعید جلیلی: اگر مسمومیت ها کار دشمن است، پس خیلی بی عرضه اید جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
پرتاب برف به سوی بازیکنان و شعارهای تند علیه آنها، کابوس امشب یحیی گل‌محمدی را تکمیل کرد.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتومبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
مهمترین طلبکار پرسپولیس در گفتگویی متفاوت به این سوال پاسخ می‌دهد که آیا شایستگی دریافت رقم یک میلیون دلاری را داشته است؟
احمد مسجدجامعی گفت: وقتی کسی با لباس اهل تقوا به خانمی که چندان حجاب مناسبی نداشته، با غرور و عتاب تذکر می‌دهد، آن بانو هم در واکنش به آن ادبیات تند و تیز چادر از سر برمی‌دارد و آن نهی کننده با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند. آقای فلسفی نه‌ تنها سخن او را تأیید نمی‌کند؛ بلکه پاسخ می‌دهد که در واکنش این بانو، حماقت جناب‌عالی را هم می‌توان دید.
فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات خود به واسطه سفر بدون اطلاع یکی از رکابزنان به سوئیس و حالا انتقاد تند ورزشکار ملی پوشش در عدم معرفی برای سفر به ایتالیا دچار حواشی شده است.
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در حالی که قرار بود ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا معامله شود، وزارت صمت این عرضه را یکباره ملغی کرد. این تعلیق، آن هم در شرایطی که انتظار می‌رفت با ورود خودرو به بورس کالا، از آشفتگی بازار خودرو کاسته و قیمت‌ها شفاف‌تر شود، موجب انتقادات بسیاری شد. نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان دادند؟
ایلان ماسک اعلام کرد پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری تا زمانی که توییتر ثابت نکند حسابهای ربات کمتر از پنج درصد از کل کاربران این پلتفرم است، پیش نخواهد رفت.
بی‌اعتنایی بازار خودرو به نوسان‌های بازار ارز
فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس درباره ازدواج دختران مجرد ایرانی با شیعیان دیگر کشورها پاسخ تندی داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به گفت و گوی اخیر «جاگاریان» پاسخ تندی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ