رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتی نوشته بود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش میکند و نه با برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
سهام حدود ۲۶ پتروشیمی در بورس ایران در حال معامله است که هر یک از آن‌ها در یک صنعت فعال می‌باشند. در این مطلب قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم که هر پتروشیمی در چه صنعتی فعال است؟
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
اگر برنج مرطوب یا برنج پخته شده در دمای اتاق نگهداری شود می‌تواند هاگ‌های باکتری را فعال کرده و شروع به رشد کنند. سپس این باکتری‌ها سمومی تولید می‌کنند که با پختن یا گرم کردن مجدد غیرفعال نمی‌شوند. این سموم می‌توانند باعث بیماری شدید دستگاه گوارش شوند. بنابراین، مطمئن شوید که برنج شسته یا پخته شده را برای مدت طولانی در دمای اتاق نگه ندارید.
رابینسون گفت: «ما نشان داده‌ایم که این سم مورچه‌ها سلول‌های عصبی ارسال کننده سیگنال‌های درد را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، کانال‌های سدیم در پاسخ به یک محرک فقط برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. ما کشف کردیم که سموم مورچه‌ها به کانال‌های سدیم متصل شده و باعث می‌شوند آن‌ها راحت‌تر باز و فعال بمانند، که باعث درد طولانی می‌شود.»
مهدی ترابی می‌گوید عملکرد خوب تمام بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های پایانی باعث شد تا عملکرد او هم بیشتر یه چشم بیاید.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
اینکه گفته می‌شود عواملی غیرطبیعی و انسان‌ساز در این پس‌لرز‌ها موثر هستند یک ادعای غیرعلمی است، زلزله ۱۷ بهمن ماه در عمق حدود ۱۹ کیلومتری اتفاق افتاده است که حتی اگر بمباران هم رخ می‌داد، نمی‌توانست چنین زلزله‌ای و گسلی را فعال کند.
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
التهاب در کوتاه مدت یک پاسخ سالم طبیعی به مهاجمان است. هنگامی که بدن شما با یک عامل متخلف مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها یا مواد شیمیایی سمی مواجه می‌شود سیستم ایمنی بدن را فعال می‌کند.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
مدیرعامل واتس‌اپ در توییت جدید خود نوشت: برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کند و هیچ راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این یعنی تلگرام یک کپی از پیام‌ها شما نگه می‌دارد و این موضوع باعث نگرانی من می‌شود.
وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنشی یک کلمه ای نشان داد.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
با تولید ١٨٣٥ دستگاه خودرو در ٤ خرداد سال جاری، رکورد تولید روزانه در ٨ ماه گذشته در سایپا شکسته شد. همچنین در هفته ابتدایی خرداد، با تولید ۱۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو، بالاترین تولید هفتگی در طول ١٢ ماه اخیر در این گروه محقق شد.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان سخنگوی دولت که گفته بود تقریبا دو روز یک بار شایعه گرانی بنزین را تکذیب می کنیم ، پاسخ داد.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ