دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اعتراف کرد زمانی که با ایران در جام جهانی قطر حضور داشتند، پیشنهاد تیم ملی قطر رسیده و مذاکرات ابتدایی در همان زمان انجام شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راجر دسا، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، قرارداد خود با فدراسیون فوتبال قطر را امضا کرد.
راجر دسا، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، قرارداد خود با فدراسیون فوتبال قطر را امضا کرد.
دستیار کارلوس کی‌روش ضمن تایید امضای قراردادش با تیم ملی فوتبال قطر، بر ماموریت مشترک در این تیم همانند دوره حضورش در تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان زیادی برای انتخاب وجود ندارد.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران همراه این مربی پرتغالی در کشور قطر رویت شد.
یکی از مربیان تیم ملی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال از آنها خواسته به کارشان ادامه بدهند.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
دستیار کی‌روش: مطمئن نیستم ایران قرارداد ما را تمدید کند
دستیار کی‌روش: ماه آینده برای تمدید قرارداد با ایران مذاکره می‌کنیم!
9 همکار خارجی که عمدتا پرتغالی بودند، کی‌روش را در جام جهانی همراهی کردند؛ یاران همیشگی مرد پرتغالی که البته نتوانستند باعث صعود ایران شوند.
اوسیانو کروز می‌گوید از ترکیب روز گذشته ایران مقابل انگلیس شوکه شده است.
دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از ۱۱ روز تا اولین بازی این تیم در جام جهانی معرفی خواهد شد!
روژه دِسا، دستیار کارلوس‌ کی‌روش در تیم ملی، در مصاحبه‌ای با ساندی‌تایمز می‌گوید اطمینان دارد ایران از گروه خود در جام جهانی قطر صعود خواهد کرد.
دستیار کی‌روش: از صعود ایران در جام‌جهانی مطمئنم
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
در جدال روز گذشته با اروگوئه کی‌روش لب خط در اکثر دقایق بازی تنها نمایش شاگردانش را می‌دید و تنها کسی که کنار او دیده می‌شد، دی‌سا بود
در زمان اسکوچیچ ایراد قانونی به دو قرارداد همزمان باقری با پرسپولیس و تیم ملی وارد شد و در صورتی که نکونام بخواهد با این شرایط به تیم ملی برود باید راهکاری برای چنین اتفاقی اندیشیده شود.
کی‌روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس‌هایی گرفته شد.
افشاگری عجیب دستیار کی‌روش: مذاکره با ایران از فروردین شروع شد!
دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کار آنها در مصر به دست سرمربی پرتغالی رسیده است.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با اظهار خوشحالی از همکاری مجدد با کارلوس کی‌روش گفت: زمان کمی برای آماده‌سازی تا جام جهانی داریم ولی کی‌روش ایران را به خوبی می‌شناسد.
جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران و دستیارانش مشخص شد.
سرمربی پرتغالی مدنظر نیمکت ایران برای عقد قرارداد کوتاه مدت تا آخر هفته در تهران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ