باشگاه سپاهان اولین باشگاه ایرانی است که توانسته در هر دو بخش مردان و زنان مجوز حرفه ای بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
مسابقات آزمایشی قهرمانی آسیا در فوتبال زنان جای خود را به رقابت‌های رسمی لیگ قهرمانان آسیا در این بخش می‌دهد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به جدایی ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد.
فولادی‌ها به دنبال خرید یک تیم لیگ برتری برای ورود به بخش زنان هستند.
فولادی‌ها به دنبال خرید یک تیم لیگ برتری برای ورود به بخش زنان هستند.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
مدافع ملی پوش پیکان روز به روز حالش بهتر می‌شود و به نظر می‌رسد به زودی به فوتبال برمی‌گردد.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید که آبی های تهران بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.
بهترین های فوتبال زنان در سه بخش بازیکن، مربی و دروازه¬بان جوایز خود در مراسم دِ بِست امسال را دریافت کردند.
کاپیتان اسبق استقلال گفت: آدم‌هایی وارد فوتبال شده‌اند که فرق توپ فوتبال و هندوانه را نمی‌دانند.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
مدافع ملوان می گوید به سقوط نه بلکه به رتبه های بالای جدول فکر می‌کنند.
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
باشگاه تاج (استقلال فعلی) پیش از انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بوکس و ... تیمداری می‌کرد و علاوه بر مردان در بخش زنان هم این تیم‌ها فعال بودند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، «پله» اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدارس خصوصاً در مقطع ابتدایی در این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شده از شاد مجدداً استفاده بیشتری می‌کنند.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
فیفا از ما می‌خواهد که خانم‌ها در بخش آقایان هم قضاوت کنند. باید راهکاری پیدا کنیم تا خانم‌ها در رده‌های پایین تر فوتبال مثل نوجوانان و جوانان قضاوت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ