اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
پرسپولیس به دنبال راه‌اندازی تیم زنان خود و حضور در لیگ برتر فوتبال زنان است.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار‌های تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر را پنجشنبه و جمعه به ترتیب برابر مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
تیم فوتبال پرسپولیس اولین جلسه تمرینی خود برای فصل جدید را فردا برگزار خواهد کرد.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد حواشی حاکم بر فوتبال ایران تنها با ورود کمک داور ویدئویی از بین خواهد رفت.
توسلی: قهرمانی پرسپولیس هیچ حرف و حدیثی نداشت و این تیم شایسته قهرمانی بود.
سازمان لیگ فوتبال زمان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را تغییر داد.
پرسپولیس و سایپا، در لیگ برتر فوتبال زنان، فصل آتی تیم‌داری خواهند کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است به خاطر اقدامی که اخیرا انجام داده است به هفت سال حبس محکوم شود.
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس زمان اعلام پنالتی به سود این تیم اجازه دادند لوکادیا بدون رقیب پشت ضربه بایستد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
زمان صدور ITC شیخ دیاباته مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.
لوکادیا، مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس، در بازی امشب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان موفق شد اولین گل خود را برای قرمزپوشان بزند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برد مقابل آلومینیوم اراک را مهم تر از تعداد گل‌های تیم دانست.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ها در لیگ برتر گفت: فعلا برای قضاوت و بررسی عملکرد بازیکنان در رقابت های باشگاهی خیلی زود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ