با ترک هتل المپیک از سوی دراگان اسکوچیچ او در یکی از مناطق شمالی تهران در انتظار است تا اقامت خود را در ایران به پایان برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به دیدار دربی، سیامک نعمتی آخرین شانس‌های خود را برای حضور در لیست این بازی دنبال می‌کند.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر برای آخرین مرتبه شاگردانش را در ورزشگاه نقش جهان در دیداری حساس به میدان خواهد فرستاد.
در آخرین ساعات، عباس جدیدی با حضور در محل دبیرخانه فدراسیون کشتی برای ثبت‌نام اقدام کرد. جدیدی دوره گذشته نیز برای ریاست ثبت نام کرده بود اما در نهایت نتوانست در مجمع حضور یابد.
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
آرین روبن پس از آویختن کفش‌هایش، اشتیاقش برای رقابت را از دست نداده و حضور دوباره‌اش در ماراتن هلند خبرساز شد.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: حفار مردان این شرکت در ساعات پایانی سال ۱۴۰۱ موفق به تکمیل نود و نهمین حلقه چاه نفت و گاز شدند.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.
کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
در آخرین روز نقل و انتقالات، پی اس جی قصد دارد خرید دو بازیکن را قطعی کند، ضمن اینکه احتمالا چهار بازیکن نیز از این باشگاه جدا خواهند شد.
پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی روی میز پورتوست و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند.
در فاصله چند ساعت تا شروع رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون، انتخابات این نهاد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
معین عباسیان، برای ادامه حضور در هوادار در آخرین ساعات نقل و انتقالات با این مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
در آخرین روز از فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نهایی‌شدن فرآیند یک خرید بزرگ از سوی آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.
در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ