معین عباسیان، برای ادامه حضور در هوادار در آخرین ساعات نقل و انتقالات با این مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان دوباره شاگرد محمد ربیعی شد.
کاپیتان فصل گذشته بارسلونا در گفت‌وگویی دلایل رد پیشنهاد بارسلونا و الهلال از سوی لیونل مسی و حضور این ستاره در آمریکا را فاش کرد.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال می‌گوید بازیکنان این تیم از خشم و ناامیدی از دست رفتن قهرمانی فصل گذشته قدم به رقابت‌های این فصل می‌گذارند.
باشگاه النصر عربستان رسما اعلام کرد که سکو فوفانا، کاپیتان فصل گذشته باشگاه فرانسوی لانس، با امضای قراردادی 3 ساله به این تیم پیوست.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم، اما همه آن‌ها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما همه آنها را خواهم گفت.
دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال پس از جلسه با جواد نکونام قراردادش را تمدید کرد.
کاپیتان فصل گذشته استقلال با حضور در این باشگاه قراردادش را با آبی پوشان تمدید کرد.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان فصل گذشته یوونتوس، به تصمیم مبنی بر کنار گذاشتنش از بیانکونری واکنش نشان داد.
کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، برخی رفتارهای مدیریت این باشگاه را علت جدایی‌اش عنوان کرد.
حسین حسینی، کاپیتان فصل گذشته استقلال تصویری از جشن تولد دخترش منتشر کرد.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس و زننده آخرین گل فصل گذشته، از بازیکنانی است که برای تمدید قرارداد به دفتر باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
جلال علی‌محمدی، کاپیتان فصل گذشته سپاهان، پس از چند روز مذاکره درنهایت به پایان راه خود با سپاهان رسید.
ترکیب تیم نساجی در فصل جدید به طور حتم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی خواهد شد و همین موضوع مهدی رحمتی را مجاب کرده در شروع کار از تماشاگران بخواهد، حوصله کنند.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
مدافع چپ آ.اک در شرایطی شب گذشته بیست و هشتمین بازی خود در این فصل از سوپرلیگ یونان را پشت سر گذاشت که یازدهمین بازیکن و برترین مدافع این فصل فوتبال یونان به شمار می‌رود.
محسن آذرباد که فصل گذشته آمار فردی بسیار خوبی از خود به جا گذاشته بود، در مصاف هفته هفدهم سرانجام موفق به ثبت اولین گل فصل خود شد.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تاکید می‌کند که به هیچ وجه اختلافی میان بازیکنان سپاهان در فصل گذشته وجود نداشته و این موضوع عامل جدایی نویدکیا نبوده است.
آردا توران، ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی ترکیه و هافبک پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید که تا فصل گذشته عضو تیم گالاتاسرای بود و در سوپرلیگ ترکیه به میدان می‌رفت، امروز عملکرد بازیکنان آلومینیوم را از نزدیک تماشا کرد.
استقلالی‌ها توانستند در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر برتری مقابل هوادار، دروازه خودشان را مثل هفته گذشته بسته نگه دارند.
محسن آذرباد که فصل گذشته در کورس دستیابی به عنوان برترین پاسور لیگ برتر بود، در هفته گذشته طلسم خود را شکست و زمینه ساز گل تیمش شد.
کاپیتان فصل جاری تیم فوتبال پرسپولیس همچون چند فصل گذشته دچار مصدومیت زودهنگام شد تا چند هفته به استراحت بپردازد.
استقلال از زمانی که شیوه بازی اش را از 3-4-3 به 3-3-4 تغییر داده، گلی دریافت نکرده است؛ به نظر می‌رسد که در فاز دفاعی همانند فصل گذشته به تیم خوبی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ