در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به دیدار دربی، سیامک نعمتی آخرین شانس‌های خود را برای حضور در لیست این بازی دنبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: اقشار مختلف جامعه با میدان‌داری، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند و بی‌شک هرچه تاب‌آوری و اعتقادات ما بیشتر باشد، دشمن ناامیدتر شده و تلاش آن بی‌فایده است.
جودی بلینگام، ستاره دورتموند، که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده بابت از دست رفتن قهرمانی بوندس لیگا از هواداران عذرخواهی کرد.
لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین جا برای مربیگری در بین لیگ‌های بزرگ اروپا است چون 55 درصد از مربیانی که این فصل را شروع کرده‌اند، تا اینجا برکنار شده‌اند.
لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین جا برای مربیگری در بین لیگ‌های بزرگ اروپا است چون 55 درصد از مربیانی که این فصل را شروع کرده‌اند، تا اینجا برکنار شده‌اند.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
علم الهدی در واکنش به توطئه اخیر دشمن در مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه اضافه کرد: شما ببینید دشمن تا کجا در ناامیدکردن ما عمل می‌کند، تا حدی که به جان دختران معصوم و بی‌گناه ما افتاده‌اند و حتی در دبستان‌ها، هراس مسمومیت‌سازی را به جان و دلشان انداخته تا حس امنیت را از مردم ما بگیرند.
کیهان نوشت: گوشی هوشمند خود را کمی کنار بگذارید، به بیرون بروید و در دنیای حقیقی با امنیتی که جمهوری اسلامی در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای‌تان پدید آورده از قدم‌زدن در خیابان لذت ببرید و ببینید آن بیرون خبری نیست!
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: ناامن‌ترین مکان‌های بحران، حاشیه شهرها هستند.
شهردار منطقه ۱۱ از‬ تخلیه و پلمب پاساژ آزاد به‌عنوان یکی از ناامن‌ترین ساختمان‌های تهران خبر داد.
یک سایت خبری از طریق یک تجزیه و تحلیل آماری امیدوارترین و ناامیدترین هواداران را در آستانه جام جهانی قطر معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ