برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
کیهان نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور ۷۰ ساله روسیه که در دوران جوانی عضو کا گ ب و از افسران اطلاعاتی شوروی بود، از زمان آغاز جنگ اوکراین تاکنون توانسته است، از دو اَبَربحران به‌خوبی عبور کند.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در روز قهرمانی این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به ماجرای حمیدرضا الداغی و اتفاق تلخی که برای این شخص پیش آمد، واکنش‌ نشان داد.
نهم آذر سال جاری نخستین مورد مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم رسانه‌ای شد اما تکرار این اتفاق در استان و در دیگر مدارس دخترانه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
خرید گوشی‌های تلفن همراه ۴۰ میلیون تومانی برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
در چند روز گذشته سطحی گسترده از چهره‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی نسبت به رخداد مهسا واکنش نشان داده‌اند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در سطحی وسیع به ماجرا این دختر ۲۲ ساله سقزی پرداخته‌اند
به دنبال واکنش‌های شهروندان به این اتفاق نیروی انتظامی استان گیلان به فیلم پرتاپ شدن زن از ون پلیس واکنش نشان داد.
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
ماجرای واکسن نزدن نواک جوکوویچ و حذف او از تورنمنت‌های جهانی همچنان واکنش‌ها و انتقادات مختلفی را در پی داشته و موجب شده پای همسر او نیز به قضیه باز شود.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
آن طور که از نمایندگان جناح‌های مختلف مجلس شنیده می‌شود، به رغم همه واکنش‌های عمومی به ماجرای سفر جنجالی و همچنین همراهی برخی جناح‌های داخل مجلس و افرادی در داخل دولت در افشای این ماجرا و عمومی شدن آن، محمد باقر قالیباف برای یک سال دیگر هم در قامت ریاست مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ