اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر فرد و گروهی که مانند خالص‌سازان نیندیشد یا تفاوت‌هایی در نگاه به موضوعات داشته باشد به عنوان غیر خودی و در زمره ناخالصان قرار می‌گیرد و لاجرم باید از اردوگاه مدیریتی کشور و عرصه تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها دور بماند. در واقع این رویکرد تندروها، حربه‌ای برای حذف رقبا هم محسوب می‌شود. دستگاه‌های حاکمیتی کشور هم ذیل نظارت استصوابی به این افراد و جریانات این امکان را داده است که در هر مقطعی از تاریخ معاصر کشور با یک عنوان جدید ولی با محتوای ثابت، رقبای خود را از عرصه خارج سازند.
ارتباط بین فوتبال حرفه‌ای و خطر ابتلا به یک بیماری عصبی به نام آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) به خوبی شناخته شده است.
چاقی یک مشکل بزرگ در اکثر کشور‌ها است. اضافه وزن یا چاقی شما را در معرض خطر بسیاری از مشکلات سلامتی جدی از جمله فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت و سکته قرار می‌دهد. همچنین یک عامل اصلی در ایجاد رگ‌های واریسی است.
قتل خونین در کارواش/ شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد/ مادرم آبروی ما را برده بود/ کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی/ جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ/ قتل در عطاری!/ قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوز‌های اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
تصور کنید خوردن یک کاسه سوپ به مدت یک بار در هفته بتواند به پایین نگه داشتن سطح قند خون شما کمک کند و خطر ابتلا شما به دیابت نوع ۲ را بگیرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کنترل شدید فشار خون می‌تواند به حفظ سلامت مغز کمک کند و به طور بالقوه خطر سکته مغزی را کاهش دهد.
دکتر عماد افروغ جامعه شناسی و نماینده پیشین مجلس، پیش از همه اینها، یک رزمنده واقعی بود و در جبهه‌های دفاع مقدس حضور موثری داشت؛ حضوری که سردار سعید صادقی مسئول پرسنلی سپاه در قرارگاه کربلا عملیات بیت المقدس به خوبی به یاد می‌آورد.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
چربی خون یک عامل خطر عمده برای بیماری‌های قلبی و عروقی و سکته‌هاست و مصرف غذا‌های چرب، فست فود‌ها و بی تحرکی مهمترین علل بروز چربی خون بالاست.
شاخص کلسترول، آزمایش خون برای کلسترول LDL، «کلسترول بد» است. تنها چیزی که نیاز دارید یک آزمایش خون ساده است که طبق دستور پزشک به طور منظم انجام شود. اما اینکه مقدار آن چقدر باید باشد عمدتا به عوامل خطر شخصی بستگی دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیگر علاقه ای به جذب مهاجم نیجریه ای باسابقه لیگ برتر ندارد. این بازیکن در تیم خودش هم عملکرد خوبی نداشته است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کلسیتریول همچنین می‌تواند بر سلامت قلب و عروق از طریق تأثیراتش بر سایر سیستم‌های از جمله سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارد. در این تحقیق، به نظر می‌رسد شرکت کنندگان با سطوح پایین ویتامین D، در معرض خطر ابتلا به فشار خون و بیماری قلبی بالاتری بودند.
مرد متهم گفت: مرد جوان تاجری ثروتمند و در کار واردات پوشاک است و وضع مالی خوبی دارد. او خانه‌ای در ترکیه دارد و به خاطر کارش مدام در حال رفت و آمد به ترکیه است. سردسته باند هم از ترکیه به ما دستور داد که از مرد بنزسوار زهرچشم بگیریم.
آندریاس اسکوبار، بازیکن خوش‌نام تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۱۹۹۴ یک گل به خودی زد و چند روز بعد به همین بهانه در کشورش به قتل رسید.
یک رژیم غذایی به نام DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension) که برای کاهش فشار خون بالا طراحی شده و شامل مصرف مقادیر زیاد میوه، سبزیجات، غلات سبوسدار و مقادیر کم قند و چربی‌های اشباع است خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می‌دهد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره اینکه در کنار لایروبی بنادر شمال کشور، عملیات لایروبی کانال آشوراده را با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک پروژه ملی در استان گلستان در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.
دانشمندان می‌گویند عارضه آپنه انسدادی خواب با افزایش خطر سرطان، کاهش قدرت پردازش ذهنی و افزایش خطر لخته شدن خون مرتبط است.
نتایج یک پژوهش نشان داد تنها ۳۰ دقیقه در هفته قدم زدن می‌تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا و افسردگی را کاهش دهد
استقلال جز بازی با سپاهان در دیگر دیدارهای انجام داده در فاز دفاعی تیم خوبی بوده به این خاطر که در 3 بازی تنها یک بار دروازه‌اش باز شد.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.
سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب قبل از پاک نژاد یک دستگاه سواری کوئیک با عابر برخورد می‌کند.
پزشکان پروتئینی را در خون شناسایی کرده اند که معتقدند می‌تواند به عنوان یک علامت هشدار اولیه برای بیمارانی باشد که در معرض خطر دیابت و مرگ ناشی از سرطان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ