سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیگر علاقه ای به جذب مهاجم نیجریه ای باسابقه لیگ برتر ندارد. این بازیکن در تیم خودش هم عملکرد خوبی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
برخلاف ادعای برخی از صفحات مجازی، اوسمار ویه‌را صحبتی درباره پیشنهاد بازیکن به یحیی گل‌محمدی نداشته است.
یحیی گل‌محمدی تاکید کرد در انتظار نشانه‌های مثبت از سوی مسئولان مربوطه برای بازگشت کریم باقری به اردوی پرسپولیس است.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
گل‌محمدی: چه می‌شود ما هم بازیکن چند میلیون دلاری بگیریم؟
یحیی گل‌محمدی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری به تمجید از مربیان ایرانی پرداخت.
سرمربی پرسپوليس فردا به تهران بازخواهد گشت تا گره کور این تیم برای فصل جدید طی جلسه با مدیران برطرف شود.
گل‌محمدی: لیست پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده
گل‌محمدی: خسته‌ام، شاید به تیمی بروم که تنش کم باشد
سرمربی پرسپولیس ۴۸ ساعت بعد از دبل در فوتبال ایران، اظهار نظر دلهره‌آوری برای هواداران این تیم در خصوص ادامه همکاری داشت.
گل‌محمدی: این قهرمانی پرسپولیس تقدیم به بیرانوند
گل‌محمدی از دربی فردا، پروین، برانکو ، امیری و داور گفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال به تمجید از وحید امیری پرداخت و برای این بازیکن سنگ تمام گذاشت.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
یکی از مدافعان استقلال که سابقه حضوردر جام جهانی را دارد به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد حیرت انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است که می‌تواند رکورد نقل و انتقالات را بشکند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد حیرت انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است که می‌تواند رکورد نقل و انتقالات را بشکند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تأکید کرد، هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است تفاوت این تیم با سایر تیم‌ها، در اعتماد به نفسی است که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان می‌دهد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان با شایعه پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان با شایعه پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ