نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که هیچ‌ یک از اعضای هیئت اجرایی مرکزی نمی‌توانند داوطلب انتخابات شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانداران و استانداران مکلف شده اند، از اعضای هیئت نظارت در شورای تامین در موضوعاتی که به انتخابات برمی‌گردد، دعوت کنند. یعنی در شرایطی که همیشه روال اینگونه تعریف می‌شد که نظارت باید ناظر بر برگزاری انتخابات باشد، این روز‌ها نظارت از شروع انتخابات تا مسائل امنیتی و مسائل اجرایی را پوشش می‌دهد. کار به جایی رسیده است که حتی اگر یک کاندیدا رای بیاورد، بعد‌ها و پیش از اعتبارنامه، شورای نگهبان می‌تواند صلاحیت وی را رد کند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که به طور کامل به تعیین اعضای انتصابی مجمع این کمیته اختصاص دارد.
نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که در مورد نیمی از دستور جلسه تعیین شده،  مصوبات لازم حاصل نشد.
نشست آتی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که به خاطر تعدد محورهای تعیین شده، چهار ساعت زمان برای آن در نظر گرفته شده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
با تعیین ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم در سال آخر، اعضای جدید هیئت رئیسه سوگند یاد کردند که آیین‌نامه را اجرا کنند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آئین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که اعضای حاضر به جز کشتی و ارائه گزارش آن توسط علیرضا دبیر به هیچ یک از دیگر محورهای تعیین شده رسیدگی نکردند.
تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.
اعضای منتخب کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری در نخستین نشست خود که به صورت آنلاین برگزار شد، سه نماینده دارای حق رای جهت عضویت در هیات اجرایی این فدراسیون را انتخاب و معرفی کردند.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
رئیس جمهور در اجرای ماده ۵ آئین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد اعضای هیئت عالی گزینش احمد مومنی‌راد را به عنوان دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب کرد.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
اعضای هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با رای خود ترکیب جدید هیات رئیسه و هیات اجرائی این کمیته را مشخص کردند.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که بررسی آئین‌نامه تدفین المپین‌ها در قطعه نام آوران یکی از محورهای این نشست خواهد بود.
با تصمیم اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی این کمیته نیز مشخص شدند.
در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اعضای هیأت اجرایی این کمیته نیز مشخص شدند.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ