نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم، با شماره پیراهن لئاندرو پاردس، خرید جدید این تیم شوخی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از پایان موفقیت‌آمیز عملیات انتقال نفت از نفتکش صافر در آب‌های نزدیک سواحل بندر الحدیده یمن در دریای سرخ و جلوگیری از خطر نشت آن، استقبال کرد.
باشگاه هندی گوا به‌شدت به دنبال به خدمت گرفتن روزبه چشمی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیاست.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.
سرمربی پرسپولیس در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی واکنش نشان داد.
سه داور از چهار داور دیروز دیدار مس – استقلال بر این عقیده بودند که صحنه برخورد توپ به دست جفرسون باهیا هند و پنالتی نبوده است.
دو صحنه جنجالی در نیمه اول بازی پرسپولیس - استقلال، این شهرآورد را تحت تاثیر قرار داده است.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
کارشناسان داوری به نقد و بررسی چهار صحنه مشکوک دیدار استقلال و ذوب آهن پرداخته‌اند.
کارشناسان داوری به نقد و بررسی چهار صحنه مشکوک دیدار استقلال و ذوب آهن پرداخته‌اند.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
گاندی که به عنوان پدر استقلال هند شناخته می شود، به عنوان یکی از مشهورترین مردان روی زمین، مفهوم مقاومت بدون خشونت برای مبارزه با بی عدالتی، الهام بخش جنبش های سیاسی در سراسر جهان است.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
آخرین دیدار هفته سیزدهم در حالی با پیروزی استقلال مقابل نفت به پایان رسید که در این بازی ۳ بازیکن استقلال با دریافت کارت زرد از دیدار بعدی این تیم محروم شدند.
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
دیدار استقلال و صنعت نفت تحت تاثیر دو صحنه مشکوک داوری قرار گرفت.
پیشکسوت فوتبال که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد، درباره دربی پیش رو صحبت هایی را انجام داد.
سرمربی استقلال در سومین مرتبه دوری‌اش از نیمکت آبی‌ها باز هم در جایگاه ویژه به تصمیم داور معترض شد.
وزیر خارجه آرژانتین اعلام کرد دولت هند از پیوستن این کشور به گروه بریکس و افزایش همکاری‌های دوجانبه در زمینه فناوری‌های پیشرفته حمایت می‌کند.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ