رئیس جمهور در پیامی با تبریک دوره جدید ریاست جمهوری چین به شی جین پینگ تصریح کرد: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی دو کشور، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این حملات تا سال ۱۹۴۱ ادامه یافت و همه گیری حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش یافت، زیرا ریشه کنی آن تنها در سال ۱۹۴۷ کامل شد. در تمام این سال ها گزارش شد که بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در اثر طاعون بوبونیک جان خود را از دست دادند.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشورهای جهان است.
وزیر امور خارجه در دیدار سفیر جدید ایران در ابوظبی با اشاره به اهمیت روابط با امارات عربی متحده، بر ضرورت‌ تلاش برای گسترش مناسبات در همه زمینه‌ها تأکید کرد.
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل همه چیز را به مذاکرات با غرب گره زده بود اما دولت سیزدهم ارتباطات خود را با کشورها گسترش داد و به موفقیت هم رسید.
«ینس استولتنبرگ» با بیان اینکه روسیه حق ندارد با گسترش ناتو مخالفت کند، گفت همه متحدان موافق پیوستن اوکراین به ناتو هستند و بهتر است اردوغان بداند که الحاق سوئد به نفع این ائتلاف نظامی است.
رهبر معظم انقلاب روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر دو طرف است.
دراصل ۳۰ قانون اساسی صراحتاً تأکید شده «دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد»
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی همه‌جانبه تمامی نهادهای دولتی اصفهان برای توسعه گردشگری میان کشور چین و شهر تاریخی اصفهان خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
اولین علامت ابتلا به شپش، خارش است و زمانی اتفاق می‌افتد که شپش شروع به حرکت می‌کند که معمولا از حاشیه دو طرف سر شروع می‌شود و به طرف مرکز سر گسترش می‌یابد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به گسترش دامنه ژئوپلتیکی کشورمان، گفت: امروز در حوزه ژئوپلتیک مرزهای خودمان را گسترش داده‌ایم و قصد داریم این اقتدار را در همه مرزهای آبی خودمان نشان دهیم.
تحلیلگر سیاسی عراقی معتقد است که آمریکا از همکاری عراق با چین راضی نیست و واشنگتن قصد دارد در مقابل پکن و همه کشورهایی که با آن همکاری می کنند، بایستد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "امروز همه هدف دشمنان گسترش فقر در جامعه است و تحریم اقتصادی نسخه فقرسازی جامعه ما بود"، گفت: بر همین اساس ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه ما گسترش دهند و تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
اوجی گفت: وزارت نفت به عنوان متولی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افزون بر تلاش برای گسترش همکاری‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف انرژی، از همکاری شرکت‌های ایرانی و روسی حمایت می‌کند
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک دوره جدید ریاست جمهوری چین به «شی جین پینگ» تصریح کرد: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل ارائه می‌کند.
زارع‌پور با بیان اینکه تمام سرور‌ها و خدمات داخلی کشور به صورت ۱۰۰ درصدی در حال فعالیت است، گفت: ما ظرفیت‌های داخلی بسیار خوبی در همه بخش‌ها داریم، در حالیکه پلتفرم‌های آمریکایی در بسیاری از کشور‌های اروپایی، موضوعات خرید و فروش، جابه جایی مسافر و... را در برگرفته‌اند. ما امروز ظرفیت‌های بومی خودمان را داریم که در حال کار هستند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات «توسعه جهانی» و «امنیت جهانی» رئیس جمهور چین پشتیبانی می‌کند، گفت: ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس‌جمهور گفت: بنای جمهوری اسلامی بر گسترش همکاری و ارتقای سطح روابط با همه کشور‌های دوست از جمله فنلاند است.
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها در دوران همه گیری بیماری کرونا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته بود، اما بعد از برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، افزایش سفرها موجب رشد ۹ درصدی حوادث شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ