کشتی کامران قاسمپور برابر جیدن کاکس با یک خم بی نقص قاسمپور مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم مظفر با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، گفت: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.
تیم ملی مچ اندازی بانوان که در سال های اخیر با محدودیت هایی برای اعزام مواجه شده بود، نتیجه خیره کننده ای را در مسابقات آسیایی 2023 کسب کرد.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس و راهپیمایی تاریخی آن بیانیه ای صادر کرد.
یک هنرمند پیشکسوت با انتقاد از اینکه خاطرات بافت های تاریخی در حال از بین رفتن هستند گفت: فرهنگ و هنر و صنایع دستی را به صورت حرفه ای از بین می بریم و بولدوزر در بافت‌های تاریخی می‌گذاریم.
فولاد برای تعطیلات به قطر نرفته و شاگردان نکونام امیدوارند تا یک صعود تاریخی را جشن بگیرند.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
علی ربیعی گفت: هیچ کشور تاریخی منافع خود را بر ایران ارجح نخواهد دانست و هیچ حکومت دست نشانده ای عامل سعادت و پیشرفت ایران نخواهد شد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در محکومیت حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بیانیه ای صادر کرد و اعلام داشت: عمق تاریخی روابط دو کشور مسلمان و برادر ایران و آذربایجان مثال زدنی است.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
لیونل مسی با حضور در دیدار برابر کرواسی، به رکورد افسانه ای لوتار ماتئوس آلمانی رسید.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، هم تاریخی است، هم تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. تاریخی است یعنی اینکه در این روز حوادثی اتفاق افتاده که در تاریخ ماندنی است این حوادث فراموش شدنی نیست، نباید هم فراموش بشود.
رسم دیرینه عکس یادگاری نیمکت ها باعث شد تا قابی تاریخی در گوشه ای از ورزشگاه دستگردی خلق شود.
اتان نوانری، هافبک نوجوان و انگلیسی، امروز در تاریخ لیگ برتر به رکورد ویژه ای دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد با امید کسب عنوان قهرمانی در جهان و ثبت نتیجه ای بهتر از سال گذشته از فردا کار خود را در بلگراد آغاز می کند.
یان زومر، دروازه بان سوئیسی مونشن گلادباخ امشب عملکرد فوق العاده ای برابر بایرن مونیخ از خود نشان داد.
بنای تاریخی ۱۲ فامیلی در بهشهر این روزها به خانه مخوف شهرت پیدا کرده بنای میراثی که عده ای درصدد تخریبش برآمده و میخواهند هویتش نیز از بین برود.
لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.
هری کین، ستاره گلزن تاتنهام، با گلزنی در بازی امشب برابر چلسی صاحب رکورد ویژه ای شده است.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ