امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه تنها 10 دقیقه بعد از اضافه شدنش به ترکیب پاری‌سن‎‌ژرمن موفق به گلزنی شد.
کیلیان امباپه برای تماشای بازی مقابل لوریان در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور دارد.
مدیران قطری پی‌اس‌جی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به پارک دو پرنس برای تماشای بازی نخست لیگ برابر لوریان منع کنند!
کارلوس آلکاراس، تنیسور جوان اسپانیایی، امیدوار است کیلیان امباپه به رئال مادرید ملحق شود.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.
کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده و قصد دارد تا یوروی آخر پاداش وفاداری خود را نیز بگیرد.
رودریگو، ستاره رئال مادرید، تصویری در کنار کیلیان امباپه منتشر کرد که موجی از هیجان و شایعات جدید را به راه انداخته است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، شانس جذب کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن را صفر درصد اعلام کرد.
این سایت هندی در ادامه مدعی شده است: «طبق شایعات اخیر، چندین باشگاه برای جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. به نظر می‌رسد که باشگاه پیشتاز رئال مادرید باشد و پس از آن آرسنال شانس بیشتری برای خرید او دارد. بر اساس گزارش‌ها از دیگر مدعیان می‌توان به باشگاه الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران اشاره کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، واکنش جالبی به شانس این باشگاه برای جذب کیلیان امباپه داشت.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌‌ژرمن، در میان شایعات جدایی‌اش تایید می‌کند که در ادامه همکاری با این باشگاه شانسی برای کسب توپ طلا ندارد.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
بازگشت معین علی به تیم ملی کریکت اتگلیس و شانس باشگاه‌های انگلیسی برای جذب کیلیان امباپه در میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های انگلیس آمده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کیلیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، که با توصیه کیلیان امباپه این پست را در باشگاه پاریسی بر عهده گرفت، فصل بعد نیز حفظ خواهد شد.
توماس مولر شانس بایرن را بیشتر از پی اس جی برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان می داند و به ادعای کیلیان امباپه در این مورد پاسخ داد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، اظهارنظر عجیبی را درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان مطرح کرد.
برای جانشینی لیونل مسی در آدیداس و رقابت با کیلیان امباپه به عنوان پرچمدار نایکی، دو گزینه بزرگ مدنظر هستند اما شانس ستاره رئال مادرید بیشتر است.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.
تیم فوتبال پاری سن ژرمن درهفته چهارم لیگ یک فرانسه در خانه مقابل موناکو با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ