اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که ۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.
منزل قهرمان اسبق کشتی جهان در شهر فریدونکنار مورد سرقت قرار گرفت.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارقِ زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی ۸۰ میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد.
پیرزن تنها به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای مهیب افتادن یک شیئی به پشت بام خانه آمد که خودم را به حیاط رساندم که دیدم ابتدا یک گاوصندوق از پشت بام به داخل حیاط افتاد و سپس مرد جوانی خودش از پشت بام پایین آمد و وارد حیاط شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت
سراسر تهران امروز همراه با حوادث و اتفاقات متعددی بود که در این بسته خبری تشریح شده است.
سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین
با شکایت مرد برج‌ساز، تیمی از ماموران آگاهی تهران به دستور بازپرس دادسرای وی‍ژه سرقت وارد عمل شدند و با حضور در محل سرقت در شمال تهران تحقیقات را آغاز کردند. پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که دزدان، ۲ مرد بودند که صورت خود را با نقاب پوشانده و کلاهی بر سرشان داشتند. دزدان نقابدار به راحتی و با در اختیار داشتن کلید وارد ساختمان شده و توانسته بودند نقشه سرقت را عملی کنند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
جاساز میلیاردی سیم و کابل‌های سرقتی در کامیون‌های حامل ضایعات
اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی مشخص کرد، متهم پس از قتل پیروز، جسد وی را به همراه دوست خود با خودروی دنا به ایوانکی برده و جنازه را در آنجا دفن کرده است و در سرقت ۸ میلیارد تومان بیت‌کوین که در تلفن همراه مقتول بوده، ناکام مانده‌اند!
متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
با اعلام یک خبرگزاری فرانسوی، منزل وحید هلیلهوژیچ سرمربی بوسنیایی سابق تیم ملی مراکش در فرانسه مورد سرقت قرار گرفته است.
شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
میلیاردی که برای هیجان سرقت می کرد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ