اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، قاچاقچی مواد مخدر و کشف محموله قاچاق از جمله آن ها است.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از پارگینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:سارق زورگیر منطقه سیزده آبان تهران دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در خودروی مسروقه در حال استراحت بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خودرو در حین گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود هنگام سرقت خودرو زانتیا دستگیر شد.
سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای منازل مسکونی در محدوده غرب تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از غافلگیری و دستگیری سارق کابل برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با استفاده از لباس نظامی درجه سرهنگ دومی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق هنگام پرسه زنی با خودروی سرقتی پژو خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق چوب، دستگیری سارق، تبعه غیرمجاز و قاچاق موتور سیکلت مهمترین آن ها است.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق کامپیوتر خودرو و کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز مهمترین این رویدادها است.
با اقدام به‌موقع پلیس، باند ۴ نفره که اقدام به سرقت از طلافروشی‌های شرق تهران می‌کردند، دستگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ