با اعلام یک خبرگزاری فرانسوی، منزل وحید هلیلهوژیچ سرمربی بوسنیایی سابق تیم ملی مراکش در فرانسه مورد سرقت قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
دستیار ایرانی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال دیروز مورد هجوم سه زورگیر قرار گرفت و گردنبندش به سرقت رفت.
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اعتیاد، خشونت و سرقت سه آسیب اجتماعی عمده در استان اردبیل است که فراوانی بیشتری دارد.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
پرونده عوامل و متهمان کشتن یک خرس در شهرستان ایذه که سال گذشته اتفاق افتاده بود، با صدور کیفر خواست برای سه نفر سرانجام بسته شد.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
اپل سال میلادی گذشته، آیفون به ارزش بیش از هفت میلیارد دلار در هند تولید کرده و تولید در این کشور را پس از سرعت بخشیدن جابجایی از چین، سه برابر کرده است.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت‌آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت و گوشی‌اش به سرقت رفت.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد طی سه عملیات، ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی را به ارزش سه میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد طی سه عملیات، ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی را به ارزش سه میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
شوکه و ناراحت؛ کاپیتان سابق تیم ملی نمی‌تواند سرقت از خانه اش را باور کند.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با ظرفیت‌های موجود دو کشور ایران و قزاقستان سطح مبادلات تجاری تهران و آستانه می‌تواند به سرعت به سه میلیارد دلار برسد.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
سه مرد مسلح با در دست داشتن کلت برای سرقت از ساختمان نیمه‌کاره وارد آنجا شدند، اما وقتی با دو نگهبان ساختمان روبه‌رو می‌شوند شروع به تیراندازی کرده و یکی از نگهبانان که جوان ۱۸ ساله‌ای بود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
دو روز پیش سه سارق در تلاش بودند تا وارد خانه دنی کارواخال، مدافع راست و یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید، شوند ولی در این راه ناکام ماندند.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ