اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر ما وظیفه اشتغال‌زایی را به درستی انجام دهیم، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کرده‌ایم.
اخیرا تصویر ویدیویی کوتاهی در فضای شبکه اجتماعی توییتر پر شده است که نشان می‌دهد گاو و مار کبری با یکدیگر دوست‌اند و بازی می‌کنند.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
اصفهان- اعضای گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و بر گسترش روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کردند.
تفاوت آمار اعلامی امروز رئیسی درباره تعداد احیای واحدهای تعطیل شده با آمار رسمی وزارت صمت، مورد توجه و انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
اگر فردی هستید که در محیط‌های اجتماعی احساس فرسودگی می‌کنید و ترجیح می‌دهید تنها باشید تا انرژی خود را دوباره به‌دست آورید، این احساس ساختگی که خودتان نیستید تجربه غیر معمولی نیست. اگرچه این احساس می‌تواند باعث ناراحتی شما شود، هیچ ایرادی ندارد چون شما به طور طبیعی درون گرا هستید.
آیا از تعاملات اجتماعی معمولی می‌ترسید؟ شاید به نظرتان می‌رسد که دیگران به راحتی با هم دوست می‌شوند، در حالی که مکالماتی که شما انجام می‌دهید کوتاه مدت، کُند و بسیار ناخوشایند پیش می‌رود. اما راهکار‌هایی برای حل این معضل وجود دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ماه‌های اخیر شاهد شکاف‌های اجتماعی بودیم و رسانه‌های سلطه شبهاتی را در ذهن جوانان کشور ایجاد کردند اما تصمیم رهبر انقلاب برای عفو عمومی به رفع این شکاف کمک می‌کند.
به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش طرحی در زمینه رفع مشکل وام ازدواج ارائه شده که بر اساس آن افراد می‌توانند یارانه و سهام عدالت را به جای ضامن مورد وثیقه قرار دهند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از صندوق‌های بازنشستگی مانند صندوق بازنشستگی کشوری به دولت و بودجه وابسته هستند و اگر روزی پول به آنان پرداخت نشود، قادر به ادامه حیات نیستند.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی، جزییات اجرای طرح نسخه الکترونیک را در کشور در مراکز درمانی خصوصی و دولتی تشریح کرد.
رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز جهانی معلولان از دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست ایجاد فرصت‌های اجتماعی برابر برای افراد دارای معلولیت را با جدیت دنبال کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولتی ماندن اقتصاد و حکم‌فرمایی دولت بر بسترهای تولید کشور، مانعی جدی برای توسعه در کشور است.
ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "من در رسانه اجتماعی تروث سوشال می‌مانم. من آن را بیشتر می‌پسندم، روش کار آن را دوست دارم. من ایلان ماسک را دوست دارم، اما همچنان در شبکه تروث سوشال می‌مانم. "
طبق بندهای جدید قانون فناوری اطلاعات هند قرار است یک هیئت دولتی برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه های اجتماعی درباره حذف محتوا ایجاد شود.
بدلیل عدم پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی ، مطالبات مراکز طرف قرارداد دانشگاهی به تعویق افتاده و همین موضوع باعث عدم پذیرش بیمه شدگان در برخی مراکز درمانی دولتی شده است.
بدلیل عدم پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی ، مطالبات مراکز طرف قرارداد دانشگاهی به تعویق افتاده و همین موضوع باعث عدم پذیرش بیمه شدگان در برخی مراکز درمانی دولتی شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: شرکای اجتماعی خوبی مثل مردم را در کنار خود داریم، اما متأسفانه شرکای دولتی ما پای کار نیستند . به ما کمک کنید از نهادهای دولتی انجام وظایف خودشان را طلب کنیم.
مقامات اقلیم کردستان عراق استفاده کارمندان از شبکه های اجتماعی در دوایر دولتی را ممنوع کردند.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ