تفاوت آمار اعلامی امروز رئیسی درباره تعداد احیای واحدهای تعطیل شده با آمار رسمی وزارت صمت، مورد توجه و انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر چه پیش بینی می‌شود آمار پیش ثبت نام زائران اربعین از یک میلیون نفر فراتر رفته باشد؛ با این حال اختلال در سامانه سماح بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام را با مشکل مواجه کرده است.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
براساس نمونه آماری از ۳۰۰ وب‌سایت در ۵۰ کشور دارای بالاترین درآمد ناخالص ملی، ایران با ۳۳.۳درصد فیلترینگ و ۱۸درصد اختلال در صدر پراختلال‌ترین اینترنت‌های جهان قرار گرفت.
با گذشت ۳۰۰۰ روز از آغاز جنگ یمن، وزارت حقوق بشر این کشور آمار و ارقامی را از جنایات ائتلاف سعودی در حمله به یمن منتشر کرد.
حدود هشت سال از حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به کشور فقیر یمن می‌گذرد؛ بزرگترین فاجعه حقوق بشری که در صورت تداوم، شمار قربانیان آن تا سال ۲۰۳۰ از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت.
آمار وب سایت داون دتکتور نشان می دهد سرویس رسانی توئیتر مختلف شده است.
آنکارا از دهه ۱۹۹۰ با ارمنستان روابط دیپلماتیک و تجاری نداشته است. آن‌ها عمدتاً بر سر ۱.۵ میلیون نفری که ارمنستان می‌گوید در سال ۱۹۱۵ توسط امپراتوری عثمانی، سلف ترکیه مدرن کشته شدند، اختلاف نظر دارند. ارمنستان می‌گوید این یک نسل کشی است. ترکیه می‌پذیرد که بسیاری از ارامنه ساکن امپراتوری عثمانی در درگیری با نیرو‌های عثمانی در طول جنگ جهانی اول کشته شدند؛ اما این آمار را به چالش می‌کشد و سیستماتیک بودن آن را رد می‌کند.
متهم گفت: مقتول با حرف‌هایش من را آزار می‌داد و من هم به او هشدار داده بودم. ماجرای اختلاف ما برمی‌گردد به زمانی که من افغانستان بودم. آنجا به من تهمت زده و گفته بودند چند نفر را آزار و اذیت کرده‌ام. این شایعه به گوش او رسیده بود و به من می‌گفت، چون تو چند نفر را آزار و اذیت کردی، من هم یک شب در غذای تو قرص خواب ریختم و تو را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعا با اشاره به محاصره ظالمانه ائتلاف سعودی علیه یمن به ویژه فرودگاه صنعا به ارائه آماری از پروازها و جابجایی مسافر در این فرودگاه قبل از جنگ سعودی پرداخت.
اگرچه آمار اختلال روانی در ایران طی سال‌های اخیر زیر ۲۰ درصد بود، اما شیوع کرونا و نتایج جانبی آن یک جهش بزرگ در این آمار پدید آورد. حالا و متاثر از اتفاقات سه ماه اخیر ایران آیا باید منتظر جهش بزرگتری در این آمار باشیم؟
ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی 2022 هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال 2018 شرایط بهتری داشته‌اند.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
آماری که از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس منتشر شده، فاصله وحشتناک در برخی موارد را نشان می دهد.
آماری که از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس منتشر شده، فاصله وحشتناک در برخی موارد را نشان می دهد.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: براساس آمار تخمین زده شده تعداد مبتلایان به بیماری اچ. آی. وی بالغ بر حدود ۵۵ هزار نفر در کشور است، اما آمار ثبت شده بالغ بر حدود ۲۳ هزار نفر فرد زنده است و این اختلاف موجود حاکی از آنست که افرادی مبتلا به این بیماری هستند، اما از بیماری خود بی خبر هستند!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
سه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در فصل جاری آمار خیره‌کننده‌ای داشته و با اختلاف بهترین مثلث هجومی قاره سبز در فصل جاری‌اند.
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر آمار سازش در پرونده‌ها در شهر تهران به ۵۶ درصد رسیده است، گفت: رتبه استان تهران در میان سایر استان به رتبه ۶ کشوری ارتقا یافته است.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
سازمان برنامه و بودجه علت تفاوت میانگین قیمت هر متر خانه در شهر تهران توسط مرکز آمار و بانک مرکزی را تفاوت در شیوه میانگین گیری عنوان کرد.
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص اختلاف آمار متهمان پرونده متروپل در مرحله صدور کیفرخواست ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ