رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اگر روسیه به سلاح اتمی در جنگ اوکراین روی بیاورد، با واکنش جهانی مواجهه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با هشدار به واشنگتن، گفت که کاخ سفید با دور زدن کنگره و ارسال بمب‌های مرگبار خوشه‌ای به اوکراین، آمریکا را وارد جنگ با روسیه می‌کند.
نخست وزیر مجارستان با هشدار درباره ضدحملات قریب‌الوقوع اوکراین علیه نیروهای روسیه، گفت که باید از این حمله و عواقب ویرانگر آن جلوگیری به‌عمل آورد.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی هشدار داد: اگر همه‌ چیز همین طور که هست باقی بماند، که ظاهرا هم می‌ ماند، باید بگویم که این توافقنامه دیگر عملی نخواهد بود.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که میکل آرتتا باید اول از همه برای تغییر روحیه و ذهنیت بازیکنان آرسنال اقدام کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که این تیم در بازی تدارکاتی مقابل ایران باید مراقب سردار آزمون باشد.
اولیانوف در حساب کاربری‌اش در توییتر «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا را باعث پیشروی برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اقدام روسیه در تعلیق معاهده کنترل تسلیحات هجومی راهبردی (استارت نو) را دلیلی بر آماده شدن جهت استفاده از سلاح هسته ای نمی داند.
مقامات آمریکایی گفته اند که پیش از این تهران، صدها پهپاد را به مسکو برای حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی در اوکراین داده است و دولت بایدن هشدار داده که روسیه و ایران در حال توسعه یک "شراکت دفاعی تمام عیار" هستند.
مقامات آمریکایی به شرط ناشناس ماندن گفتند که در داخل دولت بایدن، مقامات هشدار می‌دهند که تهدید‌های روسیه درباره تشدید تنش هسته‌ای تمام نشده است و دفعه بعد که کرملین بخواهد قدرت زرادخانه خود را به غرب یادآوری کند، به‌طور بالقوه می‌تواند یک سلاح هسته‌ای را جابه‌جا کند؛ چراکه می‌داند، ایالات متحده در حال رصد روسیه است.
به نظر می‌رسد حرکت به سوی یکپارچه سازی سیستم‌های بانکی نشان دهنده این است که ایران و روسیه ممکن است در حال تحکیم روابطی باشند که مقام‌های غربی آن را اتحادی مناسب توصیف کرده‌اند. دولت بایدن سال گذشته هشدار داد که روسیه و ایران در حال تقویت پیوند‌های نظامی خود در یک "مشارکت دفاعی تمام عیار" هستند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه ضمن انتقاد از ناتو، درباره درگیری نظامی میان قدرت های اتمی در جهان، هشدار داد.
بایدن: بعید است روسیه عامل حمله موشکی به لهستان باشد
یک مقام دولت آلمان هشدار داد اگر صربستان به دنبال عضویت در اتحادیه اروپاست، باید در بسط روابط با روسیه تجدید نظر کند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر روسیه در اوکراین از سلاح هسته ای تاکتیکی استفاده کند مرتکب اشتباه بسیار بزرگی خواهد شد.
رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
بایدن گفت: می‌خواهم شفاف بگویم، آمریکا هرگز، هرگز، هرگز ادعای ارضی روسیه در قلمرو حاکمیتی اوکراین را به رسمیت نخواهد شناخت.
رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل ادعا کرد: جنگ روسیه علیه اوکراین بی‌رحمانه است!
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش خبرنگاران در کاخ سفید که آیا روسیه باید به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی و شناخته شود؟ گفت: خیر.
علی‌رغم ادعای برخی قانونگذارن آمریکا و رئیس‌جمهور اوکراین که تلاش دارند دولت روسیه را دولتِ «حامی تروریسم» معرفی کنند، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید نباید چنین اقدامی را انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ