اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
حمید استیلی به تمجید از عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدار برابر روسیه پرداخت.
مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: یکی از عادت های بازار گوشت قرمز استفاده از گوشت گرم است در حالی که برای افزایش بهره وری این رویه باید به سوی بازار گوشت های یخی تغییر کند.
نماینده کنگره آمریکا خواستار تصویب قانونی برای تحریم شرکت های چینی کمک کننده به روسیه شد.
آیا این ژست خوبی در برابر سعودی‌ها که قیمت نفت را افزایش دادند و از خواست امریکا برای افزایش تولید به منظور تسهیل شکست روسیه در اوکراین خودداری ورزیدند نخواهد بود که ببینند نمایندگان امریکا با مقام‌های یکی از دشمنان آنان (ایران) مذاکره می‌کنند؟ در نتیجه، باید پرسید برای آن که بایدن به نوعی با ایران معامله کند چه چیزی مورد نیاز است؟
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
مقامات آمریکایی به شرط ناشناس ماندن گفتند که در داخل دولت بایدن، مقامات هشدار می‌دهند که تهدید‌های روسیه درباره تشدید تنش هسته‌ای تمام نشده است و دفعه بعد که کرملین بخواهد قدرت زرادخانه خود را به غرب یادآوری کند، به‌طور بالقوه می‌تواند یک سلاح هسته‌ای را جابه‌جا کند؛ چراکه می‌داند، ایالات متحده در حال رصد روسیه است.
ساری- نماینده ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار، به ویژه قیمت ارز و خودرو گفت: دولت باید به وعده‌های خود در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشاند.
«من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»
توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال ۲۰۰۲ بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد ما در دیپلماسی انرژی درست عمل نکرده‌ایم.
رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد آمریکا برای حل بحران اوکراین باید به پای میز مذاکره با روسیه بیاید.
رئیس جمهور روسیه خواستار هماهنگی و سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین شد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه روابط مصلحت اقتصادی دو کشور ایران و روسیه است، گفت: برای توسعه روابط باید فراتر از اقدامات روزمره عمل کرد و این مهم بدون کار شبانه روزی محقق نمی شود.
نخست‌وزیر کانادا که از حامیان اصلی دولت اوکراین و ادامه جنگ در این کشور است، با طرح ادعاهایی، روسیه را به «جنایت جنگی» متهم کرد.
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش خبرنگاران در کاخ سفید که آیا روسیه باید به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی و شناخته شود؟ گفت: خیر.
سفارت روسیه در واشنگتن به مناسبت سالگرد خروج نیروهای آمریکا از افغانستان با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد واشنگتن باید به شکست در جنگ افغانستان اعتراف کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از ادبیات طلبکارانه مقامات آمریکا، از واشنگتن خواست تا پول‌های «دزدیده‌شده» از مردم افغانستان را به آنها بازگرداند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل می گوید جهان نباید فراموش کند که آمریکا جنایت فجیع هیروشیما را مرتکب شده است.
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ