شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، اساسنامه پارک علم و فناوری سلامت را بازنگری و به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اساسنامه جایزه زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، باهدف معرفی و قدردانی از دانشمندان و فناوران در حوزه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به تصویب شد.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و اتفاقات بولینگ و بیلیارد توضیحاتی را بیان کرد.
اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بازهم جراحی می‌شود؛ اینبار توسط سجادی
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از موافقت مجلس شورای اسلامی با اصل هشتاد و پنجی شدن اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جلسه علنی امروز مجلس خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طبق اصل ۸۵ قانونی اساسی موافقت کردند.
سخنگوی دولت گفت: یکی از مصوبات مهم جلسه هیئت دولت، تصویب لایحه اساسنامه منطقه مکران بود که سال‌های سال قانونگذار این موضوع را تکلیف کرده بود تا دولت لایحه را ارائه دهد، اما معطل مانده بود.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مشکل این فدراسیون با یکی، دو میلیارد برطرف نمی‌شود، گفت: طبق اساسنامه فدراسیون جهانی می‌توانم فعالیتم را ادامه بدهم اما تابع قوانین داخلی کشور هستم.
اساسنامه جایزه گوهرشاد و آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان تصویب شد.
مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال امارات امروز چند اصلاحیه در اساسنامه و آیین‌نامه انتخابات را تصویب کرد.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: اساسنامه سه شهر به نام‌های گلمان استان آذربایجان غربی، تابناک استان فارس و مهرگان استان قزوین مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
هیات وزیران اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را با سرمایه یک میلیارد ریال تصویب کرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای نخستین بار در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
اساسنامه صندوق ملی مسکن در چهار فصل، ۱۸ ماده و ۹ تبصره از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت که با تصویب مجمع صندوق‌های دارا و پالایش یکم، اساسنامه جدید آن‌ها مصوب شد.
رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت که با تصویب مجمع صندوق‌های دارا و پالایش یکم، اساسنامه جدید آن‌ها مصوب شد.
اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج خبر داد.
صفرزاده کارشناس بین‌الملل گفت: امروز تجارت بر پایه پول‌های ملی، تجارت منهای دلار و یورو یکی از اساسنامه‌های اصلی سازمان شانگهای است .
اساسنامه شورای عالی تحقیقات سلامت به تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی رسید.
سازمان توسعه و سرمایه گذاری بر اساس طرح جهش تولید دانش بنیان در پارکهای علم و فناوری و دانشگاهها تأُسیس و اساسنامه آن پس از ۳ ماه از ابلاغ تدوین می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ